Är det fortfarande attraktivt att en tjej är oskuld?
Jag undrar frågan i rubriken: Är ?Att hon bara varit med dig? något killar fortfarande uppskattar?
Jag undrar frågan i rubriken: Är ?Att hon bara varit med dig? något killar fortfarande uppskattar?
De flesta som svarat i tråden är folk som ligger runt och tycker därmed inte om det. Men de flesta människor tycker det är bättre med oskulder eller mindre sexuella partners än någon som legat med 1000 pers vid 30 år.
Rent generellt folk som inte ligger runt tycker om det och folk som ligger runt tycker inte om det. Det är bara och vara ärlig.
Jag har bara legat med två pers och jag är 37 år. Jag vill inte ligga med massa randoms och föredrar och ligga med någon som jag har djupa känslor för.
Alla är vi olika och ska inte dömas för det. du har inget och skämmas över, du är inte konstig och behöver inte vara orolig. Du kanske inte är kompatibel med någon som har en lång sexuell historia bara så var beredd på det.
Träffade en tjej som var 21 och oskuld, var lite äldre själv och även om hon inte hade varit med nån så var hon väldigt nyfiken. Visst blev det vissa läromoment men det är det ju iofs med alla nya partners. Så det handlar inte så mycket om hur många ggr man knullat eller med hur många utan vad man har för personlighet. Det var inget konstigt med att hon var oskuld utan det handlade om hennes tro.
Erfarenhet med måtta är attraktivt. De flesta jag pratat med verkar dras till tjejer med erfarenhet som har lite fantasi och vilja att experimentera men blir samtidigt avskräckta av överdriven body count. Förståeligt eftersom att det antingen indikerar en ovilja att ha en relation eller att personen av nån anledning har svårt att hålla en.
Så klagar män på att kvinnor inte vill ha oskulder.
Så klagar män på att kvinnor inte vill ha oskulder.
Yes, kvinnor som har karaktär, är selektiva och har bra självkontroll anses väldigt attraktiva. Kvinnor som ligger runt med många män anses ha sämre impulskontroll eller vara lättfotade eller rentav manipulativa. Vill uppnå uppmärksamhet. Agerar madrass typ.
Erfarenhet med måtta är attraktivt. De flesta jag pratat med verkar dras till tjejer med erfarenhet som har lite fantasi och vilja att experimentera men blir samtidigt avskräckta av överdriven body count. Förståeligt eftersom att det antingen indikerar en ovilja att ha en relation eller att personen av nån anledning har svårt att hålla en.
Dom flesta män vill nog inte att tjejen ska ha knullat runt allt för mycket.
hahaha .
Jag är oskuld och 30.😃
Varför tror så många här att inte oskuld= legat med flera tusen personer?
Nej, föredrar dock om hon har ett liknande antal sexpartners som jag själv. Så ganska få.
Oskuld ger många tankar:
Tycker synd om den som inte haft BRA sex.
Som kille är det inte skön avslappnade sex.
Men jag är väldigt empatisk, medmänsklig och vill hjälpa tjejen till fin upplevelse och därför kan helt strunta i min egen njutning om jag är med en oskuld.
Ser oskulden som något vackert men ännu vackrare få introducera henne till ett liv av sexuell njutning. Min tillfredsställelse är att va till hjälp med att skonsamt närma sig sex och ge henne skön o fint minne. Tex börja med på tjejens nivå öppet prata om hennes oskuld, tankar på sex, oro, relation osv . Och på ett lekfullt o varmt sätt ha det mysigt o skönt utan penetrering och långsamt låta lusten önska penetrering. Men penetrering av experimentering av långsamt tränga djupare utan smärta och bara med nyfikenhet.
De va en kort beskrivning
Jag har aldrig upplevt att killar bryr sig. När man är ung är det möjligen fint att vara den första, men ju äldre man blir, desto mindre sannolikt att partnern man träffar är oskuld, om man inte fortsätter ragga på tonåringar. (Vilket knappast är lämpligt om man själv är mycket äldre.)
Jag vet att det finns oskulder i alla åldrar, men de flesta vuxna är trots allt inte oskuld. Jag och min man träffades i 30-årsåldern. Att vi skulle vara varandras första, var inte särskilt sannolikt.
Många vuxna män föredrar tvärtom kvinnor med lite erfarenhet, som vet vad de vill och gillar i sängen. Samt inte känner behov av att ?leka av sig? några år in i förhållandet.
Män som föredrar oskulder är nog män med andra värderingar och inga jag umgås med. Därmed inte sagt att det är fel att vara oskuld.
Hur många man har legat med är en annan sak. Det finns ju ett vitt spann mellan att ha legat med många och att vara oskuld. Jag känner flera i min ålder (medelåldern) som ?bara? har varit med några få. Det är ju inte så konstigt om man har haft långa förhållanden sen man var ung, utan längre avbrott. Eller som en kompis, som träffade sin man när hon var 21. De är fortfarande gifta. Hon hade haft två killar innan. Hennes man är alltså den tredje.
Ju äldre man är när man träffas, desto mindre sannolikt att man är partnerns första. Så är det alltså bland gemene man, i Sverige och liknade länder. Alltså samhällen och miljöer där inte kyskhetsnormer är utbredda.
Alternativet är att söka sig till sådana miljöer, eller till individer som har gjort ett aktivt val att vänta. T ex av religiösa skäl.
Jag har aldrig upplevt att killar bryr sig. När man är ung är det möjligen fint att vara den första, men ju äldre man blir, desto mindre sannolikt att partnern man träffar är oskuld, om man inte fortsätter ragga på tonåringar. (Vilket knappast är lämpligt om man själv är mycket äldre.)
Jag vet att det finns oskulder i alla åldrar, men de flesta vuxna är trots allt inte oskuld. Jag och min man träffades i 30-årsåldern. Att vi skulle vara varandras första, var inte särskilt sannolikt.
Många vuxna män föredrar tvärtom kvinnor med lite erfarenhet, som vet vad de vill och gillar i sängen. Samt inte känner behov av att ?leka av sig? några år in i förhållandet.
Män som föredrar oskulder är nog män med andra värderingar och inga jag umgås med. Därmed inte sagt att det är fel att vara oskuld.
Hur många man har legat med är en annan sak. Det finns ju ett vitt spann mellan att ha legat med många och att vara oskuld. Jag känner flera i min ålder (medelåldern) som ?bara? har varit med några få. Det är ju inte så konstigt om man har haft långa förhållanden sen man var ung, utan längre avbrott. Eller som en kompis, som träffade sin man när hon var 21. De är fortfarande gifta. Hon hade haft två killar innan. Hennes man är alltså den tredje.
Ja.