Anonym (Nystart) skrev 2025-08-02 16:27:10 följande:
Bra tips! Boka tid hos frissan är också bra. Jag använder inpackning från Kerastase för torrt hår. Fyndade bra kvalitet på kläder på second hand idag. Inga höstkläder dock men en kjol jag kan ha även i höst med boots.
Bra lotion från Hickap för kroppen köpte jag med som ger lite bronzing men ej är BUS. Limelight body glow heter den. Jättefin! Har ni mer tips eller testat något som absolut inte funkat?
Jag har hört mycket gott om kerastase också även om det inte fungerar bra på mitt hår.
Precis, kläder av hög kvalitet måste inte vara så dyra. De håller så pass bra att de inte sällan hamnar på second hand.
Tips på bra färgat solskydd? Har lust att testa, men har inte hittat något bra färgat mineralsolskydd och jag tål inte de kemiska tyvärr.
Att undvika:
Stora mönster ,(små går bra). Kan absolut vara fint på rätt kvinna, men mycket svårare att pricka än småmönstrat eller enfärgat.
Fel hårfärg. Hårfärgen gör så mycket, och små nyansskillnader märks.
Bantning. Då menar jag bantning i traditionell mening. Sådan tär på muskler och hudens sammansättning och underhudsfett, vilket bör undvikas. En diet rik på protein och fibrer, vitaminer och mineraler är bra också om man vill gå ned i vikt.
Uttorkning märks tydligt.
Oro och själförakt: byt genast ut mot meditation, strategier för att skapa ett harmoniskt liv och positiva affirmationer 😊
Kom på ett tips till:
Vaginalkräm i ansiktet. Ge det 3 månader och ni kommer att se resultat!