Vilket schampo använder du?
Vilket schampo använder du ? Varför har du detta schampo?
Eller river du bara åt dig det billigaste du hittar i affären?
Vilket schampo använder du ? Varför har du detta schampo?
Eller river du bara åt dig det billigaste du hittar i affären?
Använder just nu schampotvål från Humle från kalvsved. Jättebra för hårbotten, men håret blir väldigt tovigt. Det är alltid så för mig, antingen är schampot bra för hårbotten men då blir håret dåligt eller tvärtom. Har aldrig hittat något som är bra för båda samtidigt. (Har lockigt, frissigt, tunt hår och torr/känslig hårbotten som reagarar mot de flesta frisörschampon)
Head & Shoulders. Har torr hårbotten.
Letar efter bra schampoo och balsam/inpackning för mer återfuktat och glansigt hår. Har mycket frizz vilket inte är fint. Tips emottages tacksamt.
Någon som har tillgång och kan kopiera in?
https://www.aftonbladet.se/tester/a/mPo8qO/schampo-balsam-budget-vs-lyx?utm_content=plus-box-2&utm_campaign=coco-plus-test&utm_term=challenger
Har alltid använt Wash & Go, det som hette Clearasil schampo förr (?). Det är bäst mot mjäll och klåda i hårbotten.
Men nu undviker jag att köpa amerikanska produkter. Testar andra schampon som tyvärr är sämre.
Återgår till mitt vanliga när knallhatten i Vita Huset försvinner.
Head & Shoulder som regel. Får skorv i nacken om jag använder annat schampo för ofta. Kan använda annat kortare perioder (max en vecka).
Har alltid använt Wash & Go, det som hette Clearasil schampo förr (?). Det är bäst mot mjäll och klåda i hårbotten.
Men nu undviker jag att köpa amerikanska produkter. Testar andra schampon som tyvärr är sämre.
Återgår till mitt vanliga när knallhatten i Vita Huset försvinner.