Medelålders och dejting, män som pratar sex
Behöver lite råd och stöd. Har träffat ca 10 män senaste året. Ser sjukt bra ut för min ålder, enligt varenda snubbe. Söker en djupt kontakt, såklart sex, nån man kan prata med om allt. Utseende och träning är viktigt, men ingen fotomodell liksom. Jag är väldigt öppen och rakt fram, utstrålar nog både självsäkerhet, sexighet och öppenhet. Men. Jag backar när män skriver ?det var så jävla skönt när du sög av mig?, ?hoppas jag får spruta i din mun igen?, ?du är så djävulskt sexig? osv, osv. Jag går inte igång på det. Han jag träffar nu säger också att han tycker att jag är så stark, har klarat allt själv sen jag blev lämnad (otrohet). Att jag är så fin, vettig och snäll.
Men. Han kan liksom svara på ett ganska gulligt och känslomässigt sms med: ?längtar tills jag får sätta på dig igen?.
Är det röd flagg på det? Jag är sjukt oerfaren på dejting. Orolig för att mitt utseende ska vara det enda, så är en man nöjd liksom. Hur lär man sig sålla? Jag är snygg ja, men jag blir ju äldre. Och jag är verkligen inte ute efter bara sex.
Så. Vilka frågor kan man ställa för att liksom komma närmare, inte bara fysiskt?