• Anonym (Matz)

Uppfylla en fantasi..

Hade egentligen inte skriva detta men då jag är hemma och vabbar och är uttråkad så gör jag det ändå. 

Jag har sedan en tid tillbaka nytt jobb som gjort att mitt liv fått en rejäl nytändning med bra ekonomi och mer livsglädje. Det måste ha återspeglats i min utstrålning på nåt vis för jag får helt plötsligt mer uppmärksamhet från kvinnor inbillar jag mig och på en AW i fredags så fick jag verkligen ett bevis på detta. 

Det var den första AWn med nya kollegorna och då det var en hel del irländare med som inte spottar i glaset blev jag ganska rund under fötterna. En av grabbarnas sambo slöt upp senare på kvällen och hon flörtade ganska oblygt med mig. Hennes kille är rätt stor och jag tänkte att ser han detta blir jag nedslagen. Men kvällen går och jag går på toan på den krog vi befinner oss på. När jag är klar och påväg ut står hon där utanför och väntar. Det slutar med att vi båda går in på toan och hånglar och hon låter mina händer utforska hennes magnifika kropp. 

Min fru har cancer så det blir inte så mkt action där hemma så det var verkligen en maxad upplevelse. Vi kanske var där inne i fem minuter max innan vi gick ut igen. Sen kommer överraskning nummer två! Hon sätter sig bredvid sin sambo (min kollega) och viskar nåt. Han ser på mig och flinar. Innan vi avslutar kvällen säger hon: skulle du vara intresserad av att komma hem till oss någon kväll och busa lite mer? 

Jag svarade: kanske det och log. 

Har aldrig haft en trekant förut men har alltid varit en dröm. Är det värt att vara otrogen? Jag är inte den som lätt får skuldkänslor men vill ändå veta om själva upplevelsen MMF är så bra som jag tror? 

Nån med erfarenhet som kan ge lite tips?

• Svar på tråden Uppfylla en fantasi..
  • Anonym (Matz)
    Anonym (Ida) skrev 2025-09-01 22:02:48 följande:
    Inget bra tänk alltså! Behandla andra som du själv vill bli behandlad! att du ens har samvete till detta? Tänk om du själv var cancersjuk!! Tänk om gör rätt!
    Det finns också ett talesätt som hete, det man inte vet mår man inte dåligt av. Hade det varit ombytta roller hade jag varit lyckligt ovetande så ser inget fel med det. Och hade det kommit fram hade jag accepterat det med tanke på situationen.
  • Anonym (C)

Det kan finnas en hake i det hela. Tänk om paret pressar dig på pengar för att inte avslöja för din fru att du har varit otrogen. Inte så stor risk, men ändå en risk att ta med i funderingarna.

• Anonym (go for it)
    Anonym (Matz) skrev 2025-09-01 12:59:19 följande:
    Uppfylla en fantasi..

Hade egentligen inte skriva detta men då jag är hemma och vabbar och är uttråkad så gör jag det ändå. 

Jag har sedan en tid tillbaka nytt jobb som gjort att mitt liv fått en rejäl nytändning med bra ekonomi och mer livsglädje. Det måste ha återspeglats i min utstrålning på nåt vis för jag får helt plötsligt mer uppmärksamhet från kvinnor inbillar jag mig och på en AW i fredags så fick jag verkligen ett bevis på detta. 

Det var den första AWn med nya kollegorna och då det var en hel del irländare med som inte spottar i glaset blev jag ganska rund under fötterna. En av grabbarnas sambo slöt upp senare på kvällen och hon flörtade ganska oblygt med mig. Hennes kille är rätt stor och jag tänkte att ser han detta blir jag nedslagen. Men kvällen går och jag går på toan på den krog vi befinner oss på. När jag är klar och påväg ut står hon där utanför och väntar. Det slutar med att vi båda går in på toan och hånglar och hon låter mina händer utforska hennes magnifika kropp. 

Min fru har cancer så det blir inte så mkt action där hemma så det var verkligen en maxad upplevelse. Vi kanske var där inne i fem minuter max innan vi gick ut igen. Sen kommer överraskning nummer två! Hon sätter sig bredvid sin sambo (min kollega) och viskar nåt. Han ser på mig och flinar. Innan vi avslutar kvällen säger hon: skulle du vara intresserad av att komma hem till oss någon kväll och busa lite mer? 

Jag svarade: kanske det och log. 

Har aldrig haft en trekant förut men har alltid varit en dröm. Är det värt att vara otrogen? Jag är inte den som lätt får skuldkänslor men vill ändå veta om själva upplevelsen MMF är så bra som jag tror? 

Nån med erfarenhet som kan ge lite tips?

Man ångrar bara det man hade chansen att göra men fegade ur... 

Hoppas hon är rödhårig ;)

• Anonym (Matz)
    Anonym (C) skrev 2025-09-02 07:45:12 följande:

Det kan finnas en hake i det hela. Tänk om paret pressar dig på pengar för att inte avslöja för din fru att du har varit otrogen. Inte så stor risk, men ändå en risk att ta med i funderingarna.

Känns som en liten risk i detta sammanhang faktiskt men tack för omtanken.
  • Anonym (Matz)
    Anonym (go for it) skrev 2025-09-02 07:56:06 följande:

Man ångrar bara det man hade chansen att göra men fegade ur... 

Hoppas hon är rödhårig ;)

Haha hon är faktiskt rödhårig! Äkta redhead dessutom med lite fräknig hy. Aldrig legat med en sån förut men det är vansinnigt vackert. 

Jag såg hennes kille på jobbet idag men blev aldrig tillfälle att prata med honom. Ska försöka imorn igen.

• Anonym (Matz)

Vi har nu pratat jag och killen och det låter som detta kommer bli av. Han vill att vi startar en chattgrupp så vi kan bekanta oss lite med varandra innan och gå igenom vad som ska ske. 

har dock ett problem, min fru kan se min position hela tiden i sin mobil? så hon kommer ju undra varför jag är hemma på deras adress i flera timmar.. Nån som haft detta problem och löst det smart? 

hon kmr ju undra om jag bara stänger av mobilen/positionering..

• Anonym (go for it)
    Anonym (Matz) skrev 2025-09-04 08:35:17 följande:

Vi har nu pratat jag och killen och det låter som detta kommer bli av. Han vill att vi startar en chattgrupp så vi kan bekanta oss lite med varandra innan och gå igenom vad som ska ske. 

har dock ett problem, min fru kan se min position hela tiden i sin mobil? så hon kommer ju undra varför jag är hemma på deras adress i flera timmar.. Nån som haft detta problem och löst det smart? 

hon kmr ju undra om jag bara stänger av mobilen/positionering..

Det skulle du tänkt på liiite tidigare. Varför varför vill man att sin partner skall ha 100% koll på var man är exakt hela tiden? 
  • Anonym (Matz)
    Anonym (go for it) skrev 2025-09-04 10:32:01 följande:
    Det skulle du tänkt på liiite tidigare. Varför varför vill man att sin partner skall ha 100% koll på var man är exakt hela tiden? 
    Det var inte min idé 😂 det är ju väldigt smidigt till vardags att slip fråga vart nån är el om den är påväg hem osv. Men ska man ligga med nån annan är det inte så optimalt 😅
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Matz) skrev 2025-09-04 12:45:23 följande:
    Det var inte min idé 😂 det är ju väldigt smidigt till vardags att slip fråga vart nån är el om den är påväg hem osv. Men ska man ligga med nån annan är det inte så optimalt 😅
    ...oj...hoppsan...mobilen var helt urladdad tydligen... märkte jag inte... jag har varit på Ikea...
  • Anonym (Matz)
    KimLinnefeldt skrev 2025-09-04 14:21:40 följande:
    ...oj...hoppsan...mobilen var helt urladdad tydligen... märkte jag inte... jag har varit på Ikea...
    Ja, tack det är helt klart ett alternativ 😊 måste byta ut ikea mot nåt annat bara, annars skulle hon se igenom mig direkt 😂
  • Anonym (go for it)
    Anonym (Matz) skrev 2025-09-04 12:45:23 följande:
    Nej, det är inte väldigt smidigt, det är övervakning utan relevans. Men vill man kontrollera sin partner så är det perfekt. Din fru litar inte på dig, så är det bara. För ett mess går blixtsnabbt att skicka, köper du mjölk på vägen hem tex. Men att alltid kunna veta exakt var den andre är, det är sånt folk blir dömda för... 
Svar på tråden Uppfylla en fantasi..