Anonym (SA) skrev 2025-09-13 22:08:43 följande:
Klart de "får". Men som något normalfungerande man bör man känna av "tid och plats". När något angår 'en och när det inte gör det. Startar man en tråd om "Ni kvinnor som har extremt stora naturliga bröst, hur hanterar ni vardagen och hur gör man för att få en operation??" och 95 % av svaren kommer från män och inte alls svarar på frågeställningen i ts....?
Märkliga postare dyker upp då och då i alla underforum. En tråd talar heller inte för hur hela kategorin kan sammanfattas. Sen gissar jag att 95% var lite att ta i. Jag har nog inte sett en sån tråd, men ja, något åt det hållet har jag sett.
Att män skriver enstaka positiva kommentarer om fenomenet som diskuteras, exv. Stora eller små bröst, har nog aldrig skadat någon. En del med komplex kan även må bra att få läsa om att det de har komplex över uppskattas av många.
Det bör däremot inte ta över helt liksom inget bör ta över helt i en tråd. Där gäller sunt förnuft och absolut, känsla för när något går för långt och inse när man är del till att det går för långt och vara medveten nog för att stoppa sig själv. Precis som i alla delforum, vad som än diskuteras .