• Anonym (O)

Har du haft rimming?

hsr Du någon gång testat rimming, dvs att bli slickad i analen alternativt skicka någon där? Skriv gärna vad du tyckte om det också, samt din ålder, ditt kön och om det är ett vanligt inslag i ditt sexliv. 

• Svar på tråden Har du haft rimming?
  • Tobben
    Anonym (Kia) skrev 2025-09-14 20:50:51 följande:

Någon som hamnat mellan skinkorna i helgen...?

Ja, det råkade bli så. Hon bad så snällt att jag inte kunde säga nej.
  • Tom Araya
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-06 23:15:25 följande:
    Jo, eftersom det är precis vad som händer om man gör sånt som OP pratar om. Och det är bara motbjudande på alla sätt som finns.
    Bara om man är lika slarvig med hygienen som du är, vilket de flest andra inte är.
  • Tom Araya
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-06 23:15:25 följande:
    Jo, eftersom det är precis vad som händer om man gör sånt som OP pratar om. Och det är bara motbjudande på alla sätt som finns.
    Bara om man är lika slarvig med hygienen som du är, vilket de flest andra inte är.
  • Tom Araya

Jag ger gärna min kvinnliga partner. Har nog blivit med de flesta jag varit med under de senaste 20 åren.
    Det händer nästan regelbundet att man glider ner dit när jag jag ger henne oralt.

En gång har jag även fått (på hennes initiativ), men det kan jag vara utan och det är rent psykologiskt, inte fysiskt.

• Anonym (Nej)
    Tom Araya skrev 2025-09-16 18:52:34 följande:
    Nej, det är bara du här som slarvar med hygien med tanke på vad du själv sysslar med i detta högst ofräscha, ohygieniska beteende. 

Läs på lite om bakterier i den delen av kroppen. De är miljarder e-coli och avföringsbakterier som inte försvinner bara för att du tvättar med tvål och vatten. Analen är och förblir en smutsig bakteriehärd ändå och verkligen ingen plats där ansikte eller händer hör hemma.
  • Tobben
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-17 02:33:18 följande:
    Nej, det är bara du här som slarvar med hygien med tanke på vad du själv sysslar med i detta högst ofräscha, ohygieniska beteende. 

Läs på lite om bakterier i den delen av kroppen. De är miljarder e-coli och avföringsbakterier som inte försvinner bara för att du tvättar med tvål och vatten. Analen är och förblir en smutsig bakteriehärd ändå och verkligen ingen plats där ansikte eller händer hör hemma.
    Alla bakterier som kommer ut ur din kropp har kommit in via munnen.
  • Anonym (Nej)
    Tobben skrev 2025-09-17 16:17:23 följande:
    Alla bakterier som kommer ut ur din kropp har kommit in via munnen.
    Låg du möjligen och sov under de relativt enkla biologilektionerna på lågstadiet?

Nej, det vi äter består inte av exkrementer eller skadliga e-coli. Däremot omvandlas födan vi stoppar i oss till exkrementer i tarmarna och det är ju inte riktigt samma sak. 
  • Anonym (Samantha)
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-18 02:44:28 följande:
    Låg du möjligen och sov under de relativt enkla biologilektionerna på lågstadiet?

Nej, det vi äter består inte av exkrementer eller skadliga e-coli. Däremot omvandlas födan vi stoppar i oss till exkrementer i tarmarna och det är ju inte riktigt samma sak. 

Har har vi ett utmärkt exempel på folk som inte har koll på nånting.

Biologilektioner på lågstadiet... jodå.

Sen är det så att fekalier direkt när de kommer ut ur en frisk människas anus inte är ett problem bakteriemässigt. Faktum är att man kan behandla diarréer med fekalier.

"normalt sett ofarliga clostridium difficile växer till och kan skapa ett livshotande tillstånd med allvarliga diarréer. Fekal transplantation kan då återställa balansen i tarmfloran och botar enligt studier nio av tio patienter."

"Det finns olika sätt att tillföra lösning med avföring till en mottagare. Det kan bland annat ske med hjälp av en sond som genom näsan förs ned genom i svalget till önskat ställe i mag-tarm-kanalen."

www.lakemedelsvarlden.se/overforing-av-avforing-fran-en-donator-ar-en-behandlingsmetod-som-vacker-mangas-forhoppningar/ 

• Tobben
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-18 02:44:28 följande:

Så födan blir bakterier bara sådär? Då måste jag ha missat nya forskarrön.
    Är det samma sak med andra bakterier? Att kroppen kan skapa t ex streptokocker av t ex pasta?
  • Anonym (Kia)

Herre Gud, så känsliga vissa är.
    Hoppas ni har skyddshandskar på er ute när ni tar i dörrhandtag och hälsar på andra.

• Anonym (GC)

Kan vara bland det skönaste och mest upphetsande jag vet. Gärna också fingrar och drömmen om att på påsatt med trapon är massiv, dock aldrig upplevt. Tjejen går inte igång på det, dock drömmer jag om det. Vad gör man!?

Svar på tråden Har du haft rimming?