Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰
Hej alla! Är i vecka 33+3 här, har haft blodtryck sen vecka 10 i graviditeten typ. 140/80-90 och 150/80-90. Har högre BMI men rör på mig mycket, tror det främst beror på mina extrema sömnproblem som jag varit sjukskriven för i olika omfattning sedan november. Inget protein i urinen men är under veckovisa kontroller. Har preeklampsi i familjen samt högt blodtryck så därav. Ingen graviddiabetes. Annars mår bebis jättebra, beräknades till 1827 kg vecka 32+1, lite mindre men inte avvikande. Fick ett extra ultraljud pga gjort IVF. Normal mängd fostervatten. Hon är aktiv stora delar på dygnet. Har BF 26 maj och packat lillans väska, ska våra egna också nu. Fint att höra från er och lycka till med allt, tänk snart är det vår tur!!
Hej alla, så längesen jag skrev här men har läst hur det går för er och det verka som de går överlag bra, så roligt🙌❤️
Nu börjar allt närma sig här, är i v 36 (35 +3 ) mår fortsatt bra, ingen foglossning eller större krämpor. Bara jobbigt nattetid om jag äter lite för mycket inför att jag ska sova, då står maten mig upp i hals och jag vaknar av att jag typ kvävs av mat så jag måste upp hosta och spy..
Mitt boande har lugnat ner sig till min sambos lättnad, han tyckte jag va så jobbig med allt som jag ansåg måste göras😅 Även skönt för mig måste jag säga, jobbigt att boa🤣
Jag var hos min BM igår, flickan är med huvud ner i bäckenet men fortfarande ruckbar. Får se om hon fixerat sig till nästa besök!
Jag har fått beviljat planerat kejsarsnitt, vet inte om nån mer här inne ska ha det så? Hade varit roligt att höra Isåfall 🥰 Men känns bäst för mig och min upplevelse, så inte av medicinsk anledning utan förlossningsrädsla.
Så nu väntar jag bara på att få ett datum som man kan längta efter🙌
Så spännande att läsa om era uppdateringar! Tänk att vi snaaart är i mål!
Här är jag i 35+4 igår var jag hos barnmorskan och bebisen är nu fixerad vilket jag va 99% säker på innan. Jag tror iaf att jag kände när det hände.
Mycket sammandragningar, ont i ryggen.
Sjukskriven till början på maj.
De här sista dagarna har jag varit så hungrig och såå himla trött. Sover orimligt många timmar.
Men nu är det banne mig inte lång tid kvar tills vi alla är i mål.
Kämpa på fina ni, vi klarar det här! 💪🥰
Hej allesamman! Nu är vi snart i mål! 
I påskas blev jag inlagd med prematura värkar och hotande förtidsbörd, var då i v 34+4. Jag öppnade mig 3cm innan värkarna avtog. Fick komma hem igen och det har varit helt lugnt sedan dess. Idag var jag på kontroll och fick igångsättningsdatum satt til den 29/4 pga graviddiabetes, är då i vecka 38+2.
Ska tydligen starta med ballong, är det någon som har erfarenhet av det? Förra förlossningen startade spontant med vattenavgång så helt grön på inducering.
Hej allesamman! Nu är vi snart i mål! 
I påskas blev jag inlagd med prematura värkar och hotande förtidsbörd, var då i v 34+4. Jag öppnade mig 3cm innan värkarna avtog. Fick komma hem igen och det har varit helt lugnt sedan dess. Idag var jag på kontroll och fick igångsättningsdatum satt til den 29/4 pga graviddiabetes, är då i vecka 38+2.
Ska tydligen starta med ballong, är det någon som har erfarenhet av det? Förra förlossningen startade spontant med vattenavgång så helt grön på inducering.
Nu är det bara dagar kvar till vår månad är här! Hur går det för er som är kvar här, hur mår ni? ❤️
Nu är det bara dagar kvar till vår månad är här! Hur går det för er som är kvar här, hur mår ni? ❤️