• Anonym (Heterohomo)

Heteroman - skulle du kunna tänka dig att prova vara ihop med en man?

Kanske bara som ett experiment, för att se om det kanske faktiskt är något du skulle komma att gilla? 

Om inte, vad är det som gör att du helst avstår?

2 anledningar till att jag ställer frågan:

För att män ofta väljer varandra. När frun eller sambon lämnat är det grabbgänget som gäller, ut och festa, glöm det som varit och ha kul. Eller när en kvinna varit "problematisk" i en relation och en nära vän till mannen har propsat på att han ska lämna henne, eftersom "en sån går ju inte att vara ihop med".

bl.a. för att jag förstått att många heteromän ändå går igång sexuellt på att se sig själva få stånd och runka. Och då kanske en annan mans penis skulle kunna vara minst lika upphetsande?

• Svar på tråden Heteroman - skulle du kunna tänka dig att prova vara ihop med en man?
  • Tecum

Nej absolut inte. Och det du skriver om att män väljer varandra stämmer inte, det är därför män blir så ensamma när hon lämnar. Jag får personligen inte ut något av att umgås bara med män.

Att heteromän går igång på att se sig runka eller andras kuk, haha bara i dina drömmar...Skrattande

• Anonym (Heterohomo)
    Tecum skrev 2025-09-23 19:56:34 följande:

Nej absolut inte. Och det du skriver om att män väljer varandra stämmer inte, det är därför män blir så ensamma när hon lämnar. Jag får personligen inte ut något av att umgås bara med män.

Att heteromän går igång på att se sig runka eller andras kuk, haha bara i dina drömmar...Skrattande

Ändå är män måna om att skicka dickpics till kvinnor som inte vill se deras organ, det måste ju betyda att de älskar att se dem själva?
  • EpicF
    Anonym (Heterohomo) skrev 2025-09-23 19:58:38 följande:
    Ändå är män måna om att skicka dickpics till kvinnor som inte vill se deras organ, det måste ju betyda att de älskar att se dem själva?
    Eller att de helt enkelt vill skicka dickpicks till kvinnor. 
  • Anonym (Filly)

Hmm, nej. En heteroman vill inte ha sex med andra män. I så fall är han bi. Sedan stämmer det TYVÄRR inte heller att män väljer varandra. Män har ofta färre vänner än kvinnor, om ens några alls. Och dic pics.... de går väl snarare igång på att visa upp sig för kvinnor. Inte av sin egen k*k. Eller? Rätta mig gärna om jag har fel, jag har tolkat det så i alla fall.

• Anonym (Straight betyder straight)

Är man just hetero så funkar det ju inte så bra med en annan man nej. 

• Tecum
    Anonym (Heterohomo) skrev 2025-09-23 19:58:38 följande:
    Nej de tror att kvinnor älskar att se mäns kön, precis som när vi män gärna tittar på kvinnors kön. De har inte fattat att det finns skillnader på mäns och kvinnors preferenser.
  • Anonym (Heterohomo)
    Anonym (Filly) skrev 2025-09-23 20:31:18 följande:

Hmm, nej. En heteroman vill inte ha sex med andra män. I så fall är han bi. Sedan stämmer det TYVÄRR inte heller att män väljer varandra. Män har ofta färre vänner än kvinnor, om ens några alls. Och dic pics.... de går väl snarare igång på att visa upp sig för kvinnor. Inte av sin egen k*k. Eller? Rätta mig gärna om jag har fel, jag har tolkat det så i alla fall.

Det kanske är för att män gärna gör sig helt beroende av kvinnors bekräftelse och undviker att behålla manliga vänner? Det är ju i så fall inte kvinnors fel om män blir ensamma därför.
  • Postman

Nää det skulle inte funka med en annan man och nej män väljer inte bara varandra. 

• Anonym (Filly)
    Anonym (Heterohomo) skrev 2025-09-23 20:47:13 följande:
    Det kanske är för att män gärna gör sig helt beroende av kvinnors bekräftelse och undviker att behålla manliga vänner? Det är ju i så fall inte kvinnors fel om män blir ensamma därför.
    Nu skrev jag inte att det är kvinnors fel. Det är väl ingens "fel" egentligen, bara som det är.
  • EpicF
    Anonym (Heterohomo) skrev 2025-09-23 20:47:13 följande:
    Och hur är det kvinnornas fel att män inte har så många manliga vänner? 

Män är egna individer och ska kunna styra över sina egna liv. Inte låta andra styra. 
  • Anonym (Heterohomo)
    EpicF skrev 2025-09-23 20:56:04 följande:

Män är egna individer och ska kunna styra över sina egna liv. Inte låta andra styra. 
    Ja, det var väl precis det jag skrev?
  • Tecum
    EpicF skrev 2025-09-23 20:56:04 följande:

TS skrev inte att det var kvinnors fel att män inte har manliga vänner. Var läser du in det?
    Jag har inga manliga vänner, det är mitt val och jag skulle aldrig skylla det på min fru eller andra kvinnor. Blir jag ensam får jag stå mitt kast.
  • Postman
    Tecum skrev 2025-09-25 20:20:21 följande:
    TS skrev inte att det var kvinnors fel att män inte har manliga vänner. Var läser du in det?
    Jag har inga manliga vänner, det är mitt val och jag skulle aldrig skylla det på min fru eller andra kvinnor. Blir jag ensam får jag stå mitt kast.
    Instämmer, samma här. 
Svar på tråden Heteroman - skulle du kunna tänka dig att prova vara ihop med en man?