Mina föräldrar avskyr mitt ex
I maj lämnade jag min särbo efter 3 år tillsammans. Detta pga hans aggressionsproblem och ilska som han har svårt att kontrollera. hans utbrott kommer ganska sällan men när de kommer så är det riktigt illa. Han har aldrig varit våldsam mot mig fysiskt men psykiskt. Jag har också problem med att jag reagerar i affekt och framförallt Uttrycker mig klumpigt.
vi har båda sökt professionell hjälp på varsitt håll, och även tillsammans går vi i terapi nu. vi vill verkligen leva tillsammans men saker och ting måste förändras.
kruxet är att efter sista bråket berättade jag för mina nära och kära vad han gjort mot mig. Mina föräldrar vill verkligen inte att vi är tillsammans och säger att ?ses ni igen så kommer det få konsekvenser?
idag va han på besök hos mig, fick då ett meddelande från min pappa: ?Du har finbesök???.
Mina föräldrar bort 4 mil från mig. Kände mig ständigt iakttagen av min särbo men också av mitt tidigare ex. jag vet att de bryr sig om mig, men det gjorde riktigt ont och jag mår riktigt dåligt av det där.
hade uppskattat ett samtal istället där de kan ha undrat ödmjukt hur jag mår osv.
överreagerar jag?