• Anonym (blowjobs)

Få utlösning av blowjobs?

Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).

Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?

Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?

Shot!

• Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?
  • Tobben

Det är extremt stor skillnad mellan tjejer när det gäller att suga. Jag har haft förmånen att träffa några som är helt galna i det, som inte kan tacka nej och aldrig får nog av det. 
    Det är häftigt att se att det blejar droppa mellan hennes ben av att suga.
    Sådana tjejer är oftast väldigt bra på det och de är rätt så målmedvetna. Då är det inga problem för mig att komma.
    Men om det inte görs ordenligt så blir det bara halvgjort.
    Det kan vara skönt en liten stund, men sen tröttnar jag och försöker hitta på något annat.

• Anonym (Snuttefilt)

Oralsex på mig som man är oftast en del av förspel. Ibland väljer hon själv att avsluta med munnen. Nu kan det hända oftare p.g.a klimakteirie. Stökigt med hormoner även om lusten finns.
    Har aldrig haft problem med att komma vid avsugning. Dock hade jag ett ex som sög som en gudinna men att komma i munnen - big nono!
    Man kände sig lite blåst på konfekten typ...
    Nästa ex sög en gång på 14 år, men hade inga problem med att bli slickad.
    Ge och ta kan man ju tycka, eller?
    Jag tycker verkligen om oralt och tycker nog att det är intimare än att bara knulla.
    Dessutom är det ett rätt säkert sätt att få henne att komma. Och DET tycker jag om.

• Anonym (Bea)

Eftersom jag älskar att suga har jag tränat på att känna av killen och få han att njuta så mycket det går. Jag har aldrig varit med en kille som jag inte fått att komma vid en avsugning. 

• Anonym (The Dick)
    Anonym (Bea) skrev 2025-10-20 13:46:13 följande:

Eftersom jag älskar att suga har jag tränat på att känna av killen och få han att njuta så mycket det går. Jag har aldrig varit med en kille som jag inte fått att komma vid en avsugning. 

Du borde leda kurser hos ABF.
  • Man i norr

Har konstigt nog svårare att komma vid avsugning än samlag. Konstigt då jag egentligen tycker att det kan vara både sexigare och skönare med en bra avsugning..
    Vid samlag måste jag vara konstant på helspänn för att känna av signalerna så att jag kan pausa för att inte komma direkt.. 
    Vid avsugning måste jag nästan kämpa för att komma. Det underlättar mycket om jag kan se och höra vad hon gör, samt hålla i hennes huvud och röra mig själv ut och in.

• Anonym (WG)

Har inga problem med att komma vid oralsex. Jag ser det dock som en del av förspelet.och ser oftast till att inte komma, utan väntar tills jag är inne i henne och först efter ett långt och utdraget samlag.Jag vill att hon kommer rejält innan jag låter det gå iväg.

• Traktorn

Aldrig några problem med att komma, men jag signalerar att jag kommer så hon får avgöra hur det slutar. Efteråt är jag superkänslig och måste be henne sluta suga om hon fortsätter.

• Tobenen
    Liza86 skrev 2025-10-20 21:32:06 följande:

Har ej märkt att någon kille skulle ha svårt med det.

Det måste betyda att du kan din sak väldigt bra.
  • Liza86
    Tobenen skrev 2025-10-29 04:23:48 följande:
    Det måste betyda att du kan din sak väldigt bra.
    Det har jag fått höra faktiskt!
  • Anonym (Gubbe)

Det var länge sedan jag kunde få utlösning av oralsex. Det hände kanske sista gången när jag var i 35-årsåldern och nu är jag 60+. Har blivit mindre känslig med åren och nu går det inte alls. Behöver så intensiv stimulans och under lång tid så det funkar inte.

• Anonym (Fru 53)

Jag älskar att suga min man, blir kåt av det och han kommer.
    är kanske som att bli slickad, gillar mannen det blir det eeeextra skönt.

Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?