Anonym (blowjobs) skrev 2025-10-13 14:25:53 följande:
Få utlösning av blowjobs?
Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).
Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?
Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?
Shot!
Jag har bara lyckats komma av avsugning två gånger. Första gången jag hade sex med min numera fru och en gång för något år sedan då hon uttryckte att hon vill testa att få mig hela vägen med munnen. Jag vad dock tvungen att runka en stund mellan hon sög mig hård och finalen. Antar att det blev lite utdaget eftersom det inte är något jag går igång på så där jättemycket utan är ok med mest för hennes skull.
Jag har aldrig uppskattat avsugningar innan jag träffade min fru. Hon vill verkligen suga mig ibland och då är det så jävla skönt. Det höll på att bli en tredje gång på min födelsedag men då hade vi inte pratat om det innan så jag stoppade henne så att vi gjorde fler saker...