• Anonym (blowjobs)

Få utlösning av blowjobs?

Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).

Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?

Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?

Shot!

• Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?
  • Anonym (Stork)
    Anonym (blowjobs) skrev 2025-10-14 22:01:05 följande:

Ni män som kan komma av avsugning då, föredrar ni att inkludera ollonet? Jag upplever att de som inte gillar att det inkluderas har svårare att komma än de som föredrar det..

Menar du att ha fokus på ollonet?
    Tänker att det är svårt att inte inkludera det alls?
  • Brunte
    Anonym (Aldrig) skrev 2025-10-14 16:42:53 följande:

Jag har aldrig kommit av en avsugning, bara fått det några gånger däremot. Finns ju ingen riktig friktion så känns knappt.

Upplever samma som du, men har heller inte fått det så ofta. Har mer varit spännande än att det känts så mycket 
  • Anonym (Alltid)

Aldrig varit med om att en kille inte kommit när jag sugit. Men sen gillar jag det också🤪

Gäller att vara lyhörd, alla gillar olika o det varierar ju beroende på humör med. 

• Anonym (Arne)

Ja det beror på hur kvinnan kan sköta om kuken med sin mun. Dom flesta kvinnor jag har haft har gjort det bra.

• Anonym (Whaaat)
    Anonym (blowjobs) skrev 2025-10-14 22:01:05 följande:

Ni män som kan komma av avsugning då, föredrar ni att inkludera ollonet? Jag upplever att de som inte gillar att det inkluderas har svårare att komma än de som föredrar det..

Ja gärna undersida av ollonet men gärna varierande även skönt när hon suger in kuken djupt
  • Anonym (Whaaat)
    Anonym (Alltid) skrev 2025-10-15 01:49:04 följande:

Aldrig varit med om att en kille inte kommit när jag sugit. Men sen gillar jag det också🤪

Gäller att vara lyhörd, alla gillar olika o det varierar ju beroende på humör med. 

Exakt lyhördhet överlag är ju nått som är väldigt bra när det gäller sex och går ju såklart åt båda håll...sen är det alltid trevligt att bli avsugen av någon som gillar det, då kan det inte misslyckas 😆
  • Anonym (blowjobs)
    Anonym (Stork) skrev 2025-10-14 22:27:59 följande:
    Menar du att ha fokus på ollonet?
    Tänker att det är svårt att inte inkludera det alls?
    Jag håller med! Sjukt svårt att inte inkludera det alls. älskar att inkludera det, men killen jag träffar nu har aldrig gillat det med någon tydligen, och det är sjukt svårt att inte röra vid. Skulle vilja få honom att ändra tankesätt och uppskatta att man inkluderar ollonet
  • Anonym (The Dick)

Har aldrig kommit av en avsugning. Vi suger och slickar bara som (väldigt skönt) förspel. 

Hon gör det inte så väldigt bra, jag tror helt enkelt att hon inte satsar på att jag ska satsa, så att säga. Hon gillar inte sperma.

Hon njuter av att jag slickar henne, men föredrar att komma med sin Satisfyer.

• Anonym (Man 2)
    Anonym (The Dick) skrev 2025-10-15 11:08:11 följande:

Har aldrig kommit av en avsugning. Vi suger och slickar bara som (väldigt skönt) förspel. 

Hon gör det inte så väldigt bra, jag tror helt enkelt att hon inte satsar på att jag ska satsa, så att säga. Hon gillar inte sperma.

Hon njuter av att jag slickar henne, men föredrar att komma med sin Satisfyer.

Min fru vill inte heller ta sperman, men hon kan ändå suga så att det går för mig. Jag varnar strax innan.
  • Anonym (Man 2)
    Anonym (Man 2) skrev 2025-10-15 12:01:04 följande:
    Min fru vill inte heller ta sperman, men hon kan ändå suga så att det går för mig. Jag varnar strax innan.
    Det är dock ofta ganska svårt för mig att komma vid avsugning. Det kan bero på att det är en "reservlösning" för oss Om jag inte får det att gå under samlaget, brukar hon ta till munnen för att det ska lyckas för mig. Så det är kanske mest de "svåra" gångerna hon suger mig. De gånger hon börjar med att suga går det fortare för mig. 
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (blowjobs) skrev 2025-10-13 14:25:53 följande:
    Få utlösning av blowjobs?

Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).

Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?

Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?

Shot!

Jag har bara lyckats komma av avsugning två gånger. Första gången jag hade sex med min numera fru och en gång för något år sedan då hon uttryckte att hon vill testa att få mig hela vägen med munnen. Jag vad dock tvungen att runka en stund mellan hon sög mig hård och finalen. Antar att det blev lite utdaget eftersom det inte är något jag går igång på så där jättemycket utan är ok med mest för hennes skull.
    Jag har aldrig uppskattat avsugningar innan jag träffade min fru. Hon vill verkligen suga mig ibland och då är det så jävla skönt. Det höll på att bli en tredje gång på min födelsedag men då hade vi inte pratat om det innan så jag stoppade henne så att vi gjorde fler saker...
  • Anonym (The Dick)
    Anonym (Man 2) skrev 2025-10-15 12:01:04 följande:
    Ja, jag tror faktiskt att jag ska be henne göra det hela vägen, i alla fall en enda gång. Och att jag får ge henne en orgasm med tungan. Det har jag gjort, men länge sen.
Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?