• Anonym (B)

Hur är det att vara undersköterska?

Jag funderar på att plugga till undersköterska. Vill inte jobba inom hemtjänst men kan tänka mig att arbeta på till exempel demensboende. Kan också tänka mig att jobba på större sjukhus med till exempel förlossning eller annat. Men hur ser verkligheten ut? Jag vill inte jobba helger, finns det ens möjlighet att ha vanliga arbetstider som undersköterska på sjukhus? Måste man jobba helg eller kvällspass? Har småbarn hemma, det är därför. Funderar lite kring lön också. Jag är utbildad barnskötare just nu så jag är van vid en riktigt låg lön. Antar att det är typ samma som undersköterska? 

Funderar på om det är mer värt att bli sjuksköterska. Men är rädd att utbildningen är för tuff. 

• Svar på tråden Hur är det att vara undersköterska?
  • EpicF
    Suzzan99 skrev 2025-11-01 17:51:42 följande:
    Mina bevis framgår med all tydlighet i tråden.
    Märkligt att det vara är du som ser det. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (...)
    EpicF skrev 2025-11-01 18:20:08 följande:
    Märkligt att det vara är du som ser det. 
    Tror alla ser det som läst här ett tag. Men de flesta orkar inte bråka med dig om offtopic saker i tråd efter tråd.
  • EpicF
    Anonym (...) skrev 2025-11-01 18:39:48 följande:
    Tror alla ser det som läst här ett tag. Men de flesta orkar inte bråka med dig om offtopic saker i tråd efter tråd.
    Eftersom du nu menar att jag har ljugit så kan du få visa dessa bevis, dvs var jag har ljugt. 

Ingenstans i tråden står det lögner... Vilket även Suzzan99 vet, men hon vill enbart krångla och tror hon på något sätt är rolig. Men egentligen är hon bara en oerhört sorgsen och ensam person. 
  • Meddelande borttaget
  • EpicF
    Suzzan99 skrev 2025-11-01 19:54:55 följande:
    Det enda som är märkligt är hur du gång på gång misslyckas i att få igenom din "poäng". Så fort du dyker upp med dina begåvade inlägg så vet man att tråden är på väg spåra. Det är samma visa varenda tråd du lyckas förpesta.
    Tänka sig att i alla trådar jag kommenterar har jag igenom min poäng utmärkt. Att du inte förstått får stå för dig. Det är ditt problem. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • EpicF
    Anonym (Sniskan) skrev 2025-11-01 23:14:57 följande:
    Du sabbar verkligen alla trådar du väljer att respondera i.
    Inte det minsta. 
  • Meddelande borttaget
  • EpicF
    Anonym (Sniskan) skrev 2025-11-02 17:16:01 följande:
    Så det är bara en ren slump att typ alla användare har något emot dig? 
    Att du har det, det är helt ok. Men du är inte synonymt med alla. 

Sedan är det familjeliv sajten och inte IRL....
  • Meddelande borttaget
  • EpicF
    Anonym (Sniskan) skrev 2025-11-02 18:19:10 följande:
    Visa mig ett enda inlägg i den här tråden där människor inte är kritiska mot dig? Drömmer Du lägger ju mer tid på att hänga här på fl än ditt verkliga liv så uppenbarligen är det viktigt för dig.
    Familjeliv är långt ifrån viktigt för mig, men det är tidsfördriv under cellgiftsbehandling. 
Svar på tråden Hur är det att vara undersköterska?