UPPDATERING: Tjejen i trådstarten dumpade mej. Via SMS givetvis. Där fick jag veta vilken fantastisk person jag är och att jag förtjänar någon mycket bättre än vad hon någonsin kommer att kunna vara. Killar som fått det budskapet vet att det finns nån djupare orsak men det kaninhålet vill man inte ner i så det är bara att gå vidare. Jag svarade på sms:et med.. ja ni fattar:
ok
Det bra med relationen var att det var skoj hela tiden. Ingen såndär tråkig fas när det blir tjafs eller oengagerat. Jag hade kul ända in i kaklet och det var inget med henne som tydde på att hon inte hade kul de sista gångerna vi sågs. Ingen kontakt därefter och hon har inte blockat mej på sociala media så det verkar inte vara några hard feelings.
Nu är jag i en ny relation med en tjej som jag synkar mycket bättre med. Fler intressen som är gemensamma, eller närliggande och kompletterande. Av praktiska skäl kan vi inte ses så ofta. Därför kommunicerar vi mycket på en chatt-app. Jag skriver mer varierat nu. Både kort och lite längre. Kan bero på:
1: att våra personligheter synkar bättre
2: att vi inte kan ses ofta, vilket naturligt gör messandet viktigare.
3: att jag faktiskt tagit till mej en del av det som skrivits i den här tråden.
Antagligen någon kombination av alla tre.
Hursomhelst är vi fantastiskt glada för att vi har funnit varandra. Kan knappt vara i samma rum utan att slita kläderna av varandra och vi har massa kul aktiviteter vi vill göra tillsammans, när vi bara finner tid till det. Livet är härligt. Tack alla som bidragit till tråden !