Anonym (Utmaningar) skrev 2026-03-01 11:08:20 följande:
TS: vill du ge en uppdatering kring hur det går med skriftlig dialog kopplat till att bara ett ok inte är ok?
Kul att du frågar ! Jag läste upp trådstarten och 5 första svaren för tjejen jag dejtar nu och hon sa att hon faktiskt reagerat på att jag svarat enbart OK på mess när vi skulle göra upp om tid/plats/aktivitet. Tydligen hade jag gjort det 2 ggr och hon tyckte det var torrt och lite småtrist men valde att inte göra någon grej av det.
Men jag minns de tillfällena och det var när vi redan gjort upp om att jag skulle komma till hennes hoods så jag var halvt på språng. I det här förhållandet försöker jag se till att överleverera när jag kan så att det hela tiden finns ett tryggt saldo på relationens pluskonto. Det verkar göra att hon inte får behov att göra nån grej av småsaker. Nu har detta istället blivit ett internt meme oss emellan där vi skämtsamt svarar ok och ger tumme upp på varandras mess och bilder.
Kan erkänna att inlägg 98 i den här tråden skrevs mest på skoj. Det var ett utkast jag skrev för att läsa upp på en dejt. Då hade vi inte ens varit fysiska med varandra så texten gick händelserna i förväg men hon tyckte det var kul och att jag skulle publicera inlägget. Det blev dock bara en kortvarig fling med tjejen i inlägg 98 så det är alltså inte henne jag dejtar nu.