• Anonym (Anonym)

Ska jag ragga på Svenska tjejer?

Tja

Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer, tycker att Svenska tjejer är dryga och otacksamma. 

Jag tänkte ragga på Tyska tjejer när jag drar till Tyskland istället och förmodligen skaffa mig en Tysk tjej. 

Håller ni med om att Svenska tjejer är otacksamma och dryga?

• Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?
  • Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-02 21:47:39 följande:
    Tja Jimmy igen. 

Kul för dig att du intalar dig att det går bra. 

Tänk vilka snygga och varma tjejer du går miste om.
    Jag går inte miste om någonting. Jag har redan den bästa tänkbara.
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-02 21:49:45 följande:
    Jag går inte miste om någonting. Jag har redan den bästa tänkbara.
    Jo tjena. 

När du sen ändrar dig och inser ditt fel så kan du tänka på att jag en gång var inloggad på Familjeliv och tog dig nästan på allvar.
  • Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-02 21:54:19 följande:
    Jo tjena. 

När du sen ändrar dig och inser ditt fel så kan du tänka på att jag en gång var inloggad på Familjeliv och tog dig nästan på allvar.
    😄 lovar att du ska vara den förste jag berättar för om jag skulle ha fel - men du....håll inte andan i väntan.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (A) skrev 2025-11-02 21:40:24 följande:
    Personen är nog inte intresserad. 
    Shiiit, är det sant?

Kan du lösa denna:

MEN_A

Vilken bokstav saknas?
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-02 22:08:05 följande:
    😄 lovar att du ska vara den förste jag berättar för om jag skulle ha fel - men du....håll inte andan i väntan.
    Oroa dig inte. Jag väntar på att ha rätt ytterligare
  • Anonym (Sinkadus)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-01 00:27:33 följande:
    Tyska tjejer är bättre på alla sätt, artiga och snyggare än Svenska. Dessutom lyckligare.
    Inte efter att du har raggat på dem.
  • Anonym (Tumvantesson)
    Jimmy75 skrev 2025-11-02 20:30:51 följande:
    Funkar alldeles utmärkt att ha en långvarig hållbar relation präglad av ömsesidighet med en svenska tjej. Som man sår får man skörda.
    Hahaha. Så det är alltid killens fel, menar du?
  • Jimmy75
    Anonym (Tumvantesson) skrev 2025-11-03 00:06:05 följande:
    Hahaha. Så det är alltid killens fel, menar du?

Nej, naturligtvis inte. Förstår inte hur du drog den slutsatsen. Jag syftade på att jag (precis som alla andra människor) för det mesta blir bemött med samma nivå av värme och respekt som jag möter min omgivning.

Ganska ofrånkomligt att utgångspunkten i mitt specifika fall blir män eftersom jag själv är man, men naturligtvis gäller det ju även för kvinnor. Saken är den att det inte är mycket lönt att varken möta eller förklara sin omvärld utifrån hur andra beter sig eller fungerar. Den enda jag kan ändra på är mig själv, så naturligtvis bör jag ju först och alltid reflektera över vad JAG gör för att påverka det utfall jag får.

• Anonym (Tumvantesson)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-02 21:24:06 följande:
    Exakt.

Svenska tjejer är dessutom kalla, det finns inget inbjudande med dem. 
    Sant. På 80-90-talet var svenskorna världsberömda för deras naturliga skönhet och kvinnlighet. Idag vet jag inte vad jag ska kalla dem.. Häromdagen när jag i bussen på väg hem från jobbet satte sig två parfymerade alligatorer till tjejer i sätena framför mig. Det var väl 18-20 år gamla och Bianca (Ingrosso)-kopior. Du vet typen. De hade varsin mobil i näven och allt var bara elände. Jag hörde dem tydligt för dem var inte särskilt diskreta. Medan de svajpade i mobilerna var det bara ett evigt gnällande på allt och alla på det ADHD-liknande sätt som många tjejer gör och och deras ständiga OMG, fucking hit och dit.... Min tioåriga brorsdotter uttrycker sig mer moget än vad de här två tjejerna, som jag antar var gymnasieutbildade, gjorde. I vanliga fall hade jag nog tyckt att tjejerna var snygga, men nu kände jag bara en uppgivenhet. Det kändes mer som det var två tomma och kalla skal som satt framför mig. Nu var bussen fullsatt, så jag kunde inte sätta mig någon annanstans, så jag fick lyssna på de två tills jag kunde kliva av och då hade jag en vansinnig lust att spy dem i deras hår......
  • Jimmy75
    Anonym (Tumvantesson) skrev 2025-11-03 00:41:35 följande:
    Sant. På 80-90-talet var svenskorna världsberömda för deras naturliga skönhet och kvinnlighet. Idag vet jag inte vad jag ska kalla dem.. Häromdagen när jag i bussen på väg hem från jobbet satte sig två parfymerade alligatorer till tjejer i sätena framför mig. Det var väl 18-20 år gamla och Bianca (Ingrosso)-kopior. Du vet typen. De hade varsin mobil i näven och allt var bara elände. Jag hörde dem tydligt för dem var inte särskilt diskreta. Medan de svajpade i mobilerna var det bara ett evigt gnällande på allt och alla på det ADHD-liknande sätt som många tjejer gör och och deras ständiga OMG, fucking hit och dit.... Min tioåriga brorsdotter uttrycker sig mer moget än vad de här två tjejerna, som jag antar var gymnasieutbildade, gjorde. I vanliga fall hade jag nog tyckt att tjejerna var snygga, men nu kände jag bara en uppgivenhet. Det kändes mer som det var två tomma och kalla skal som satt framför mig. Nu var bussen fullsatt, så jag kunde inte sätta mig någon annanstans, så jag fick lyssna på de två tills jag kunde kliva av och då hade jag en vansinnig lust att spy dem i deras hår......
    Och du själv är hur gammal?
  • Anonym (:D)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-02 21:30:15 följande:
    Är du snygg då? Hur gammal är du?
    Det eskalerade snabbt... Glöm det plutten, är inte ett dugg intresserad av småkillar på 1,60 eller hur lång du nu var på bilden  :D
  • Anonym (Tumvantesson)
    Jimmy75 skrev 2025-11-03 01:14:19 följande:
    Och du själv är hur gammal?
    26
  • Jimmy75
    Anonym (Tumvantesson) skrev 2025-11-03 19:53:56 följande:
    26
    Då vore det ju faktiskt mer märkligt om du INTE upplevt en mognadsmässig skillnad och skillnad i hur och vad man pratar om. Det är ju normalt sett inte 18-åringar en åldersadekvat 26-åring tittar efter och intresserar sig för?av en god anledning. 
  • Anonym (Tumvantesson)
    Jimmy75 skrev 2025-11-03 20:55:17 följande:
    Då vore det ju faktiskt mer märkligt om du INTE upplevt en mognadsmässig skillnad och skillnad i hur och vad man pratar om. Det är ju normalt sett inte 18-åringar en åldersadekvat 26-åring tittar efter och intresserar sig för?av en god anledning. 
    Det gör jag inte heller. Men jag är ju varken eller blind.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (:D) skrev 2025-11-03 17:45:42 följande:
    Det eskalerade snabbt... Glöm det plutten, är inte ett dugg intresserad av småkillar på 1,60 eller hur lång du nu var på bilden  :D
    haha rolig du är. 

Läs rubriken, är inte intresserad av svenska brudar anyway
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (:D) skrev 2025-11-03 17:45:42 följande:
    Men är du snygg då? Jag är 171 cm
  • Anonym (Pruttprutt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-03 22:44:55 följande:
    haha rolig du är. 

Läs rubriken, är inte intresserad av svenska brudar anyway
    "Ska jag ragga på Svenska tjejer?
    Tja
    Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer [...]"

Uppenbarligen är du intresserad av svenska tjejer eftersom du hade tänkt ragga på dem. Fast du tänkte undvika att ragga på dem.

Det blir lite självmotsägande där, samtidigt som du svarar på din egen fråga...
Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?