• Anonym (GC)

Prostatamassage och strapon

Jag älskar att bli slickad, pullad och gärna påsatt med strapon! Blir hård av att bara tänka på det. Tyvärr är frugan inte alls lika på. För er kvinnor som gillar det, jag behöver tips hur jag kan få med henne? Eller är det bättre att försöka få ok på att få erfara detta utanför relationen? 

• Svar på tråden Prostatamassage och strapon
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Yes I'm going there) skrev 2025-11-09 17:28:15 följande:
    Jag vet rakt av tre gifta heteromän som gillar det utan att vara kufar överhuvudtaget, men de talar typiskt inte om det med stissiga bögfobiker, givetvis.

Ni får leva utan ert livs bästa orgasmer, det stör ju inte dem liksom.
    Ni tillhör en minoritet av avmaskuliniserade hens med andra ord. Och nej, tror knappast att kvinnor vill vara gifta med såna så. Påhittad historia. 
  • Anonym (Aaa)
    Anonym (H) skrev 2025-11-07 22:03:00 följande:

Tror att för många kvinnor känns detta mycket märkligt.. jag tex skulle bli förvånad om min man önskade detta. För mig betyder att män som vill ha en dildo i arslet är antingen gay eller bisexuell. Och det i sig är ju inget fel - men kanske känns fel för en kvinna som tror att hennes man är heterosexuell.

För min del så känner jag mig hetro även om att jag tycker om när min kvinna leker med min röv. Min kvinna var lite tveksam till det i början men tycker om det mer och mer för varje gång 😊

Så ge det en chans du kanske hittar något som du verkligen går i gång på 
  • Anonym (Aaa)
    Anonym (Oba) skrev 2025-11-10 09:20:52 följande:
    Ni tillhör en minoritet av avmaskuliniserade hens med andra ord. Och nej, tror knappast att kvinnor vill vara gifta med såna så. Påhittad historia. 

Nu så är jag visserligen inte gift man jag har min kvinna ser mig som Hetro även om jag tycker om när hon leker med min röv. 

Du förstår det är ju med en kvinna som leker med min röv

• Anonym (Oba)
    Anonym (Aaa) skrev 2025-11-10 17:38:33 följande:

Nu så är jag visserligen inte gift man jag har min kvinna ser mig som Hetro även om jag tycker om när hon leker med min röv. 

Du förstår det är ju med en kvinna som leker med min röv

Nej, dina rövarhistorier ger jag inte mycket för. Ingen vill leka med din gorillahåriga stinkring.
  • Anonym (Yes I'm going there)
    Anonym (Oba) skrev 2025-11-10 09:20:52 följande:
    Jag är kvinna och råkar kunna prata öppet med mina manliga vänner.

Du har noll verklighetsförankring och är pryd.
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Yes I'm going there) skrev 2025-11-10 19:16:38 följande:

Nej och nej. Finns inga normala kvinnor som pratar om sånt med sina vänner. Det är liksom en privatgrej och dessutom smutsigt och äckligt.

Nej, det är du och dina fjolliga önskedrömmar som totalt saknar verklighetsförankring. Inte vi normala som äcklas av sånt smuts.
  • Anonym (Yes I'm going there)
    Anonym (Oba) skrev 2025-11-10 19:20:08 följande:
    Nej och nej. Finns inga normala kvinnor som pratar om sånt med sina vänner. Det är liksom en privatgrej och dessutom smutsigt och äckligt.

Nej, det är du och dina fjolliga önskedrömmar som totalt saknar verklighetsförankring. Inte vi normala som äcklas av sånt smuts.
    Det finns forskning om detta men du klarar nog inte av att läsa den, så jag avstår.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Aaa)
    Anonym (Oba) skrev 2025-11-10 19:49:23 följande:
    Nej, det finns det inte alls. Du och dina övriga fränder bland tvestjärtarna är och förblir avvikande, inget annat.
    Då får jag då vara avikande för det är jävligt gött när min kvinna tar mig med en strapon :)
  • Gonza83
    Semlisen skrev 2025-11-07 18:40:44 följande:

Du pratar med din partner om att detta är något som du drömmer om, och att du gärna vill utforska detta med henne. Du förklarar vad det är som tänder dig, vad som känns skönt och upphetsande med akten. Sen hör du hennes sida och tankar om det hela.
    Är hon öppen för att testa, men att hon känner sig osäker och oerfaren så förklara och försäkra henne om att ni gör det tillsammans. Säg att du kommer vara tydlig och berätta hur och vad du vill att hon ska göra om det skulle kännas bättre för henne att få feedback under tiden. 
    Vill hon inte testa så är det tyvärr bara att acceptera att det är så det är, och då får du ju ta ställning till om pegging är viktigare för dig än ert förhållande.

Är det då, eller bör det då inte vara ok att hon låter mig utforska detta på egen hand? Lust och kärlek är inte samma sak. Känner att jag gärna vill uppleva detta men älskar henne inte minsta för det!
  • Gonza83

Sen är det faktiskt också sjukt nog skillnad på att uppleva detta men någon som gör det enbart för sin skull och med någon som genuint uppskattar det och går igång på det på samma sätt som en själv! Om någon här går igång på detta så vill jag gärna komma i kontakt. Skulle gärna uppleva och erfara detta med någon som genuint tänder på det då det endast då blir på riktigt. Finns i sthlm.

• Gonza83
    Anonym (Yes I'm going there) skrev 2025-11-10 19:16:38 följande:

dig går jag igång på!
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Yes I'm going there) skrev 2025-11-10 19:45:16 följande:
    Det finns forskning om detta men du klarar nog inte av att läsa den, så jag avstår.
    Nej, det finns det inte. Det är en avart och en avvikelse som sagt. Inget som normalfuntade skulle komma på tanken att göra ens.
    Anonym (Aaa) skrev 2025-11-10 23:40:18 följande:
    Då får jag då vara avikande för det är jävligt gött när min kvinna tar mig med en strapon :)
    Du och dina fantasifoster är avvikande. Nån verklighet rör det sig icke om.

Svar på tråden Prostatamassage och strapon