Vi vill ha sex med andra
Jag vet inte om det här är rätt forum för våra frågor men jag gör ett försök i alla fall. Det finns ju en del trådar här på familjeliv om öppet sex utanför ett parförhållande.
Jag och min man har ett långt och bra liv tillsammans. Vi har det bra tillsammans men känner samtidigt att det blir lite slentrianmässigt och förutsägbart. Vi vill på nått sätt gå vidare utan att för den skull förstöra vårt fina förhållande. Vi har därför börjat prata om att ha sexuellt utbyte med andra. Antingen med andra par eller med enskilda. Vi har lite olika uppfattning om hur vi ska börja. Min man tycker att vi ska träffa par medan jag tycker vi ska träffa antingen en man eller kvinna.
Vad tycker ni?
Den andra frågan vi pratat om är om vi ska träffa andra tillsammans eller om vi ska göra det enskilt men självklart så att den andra känner till det.
Någon som har erfarenhet om de olika alternativen?
Ska man ha satt några regler/principer att förhålla sig till vid träffarna eller ska man låta det vara öppet?
Vi vill söka patners utanför bekantskapskretsen men var hittar man seriösa och pålitliga sexpartners?
Tacksam för synpunkter.