Skönhetsoperera anus
Läste att allt fler personer gör skönhetsoperationer av sina anus och kan ärligt talat inte förstå detta.
Seriöst, vem tittar där??
Läste att allt fler personer gör skönhetsoperationer av sina anus och kan ärligt talat inte förstå detta.
Seriöst, vem tittar där??
Vem vill glo in i någons röv när man har sex;) jag vet inte hur mannens brunöga ser ut och jag antar att han inte vet hur mitt ser ut heller
det är liksom inte fokus under sex.
Jag tillhör en som inte klarar av att titta ens, men som sagt vad det är ju där och omöjligt att missa.
Men stänger av den delen och just för jag pallar inte med anus, knappt mitt eget.
Har den del män som tycker analen är det bästa som finns, och undviker dessa diskussioner så fort de uppstår och just för jag inte pallar med det.
Släcker inte lampan för detta, utan det sker mest av slumpen om den är på eller av.
Dock ändå tycker jag detta är udda och operera analen utan att man har faktiska problem.
Men men, dessa ska inte bry sig om mig, vill de skära och bleka sina anus, så kör på bara, blanda bara inte in mig
Jag tillhör en som inte klarar av att titta ens, men som sagt vad det är ju där och omöjligt att missa.
Men stänger av den delen och just för jag pallar inte med anus, knappt mitt eget.
Har den del män som tycker analen är det bästa som finns, och undviker dessa diskussioner så fort de uppstår och just för jag inte pallar med det.
Släcker inte lampan för detta, utan det sker mest av slumpen om den är på eller av.
Dock ändå tycker jag detta är udda och operera analen utan att man har faktiska problem.
Men men, dessa ska inte bry sig om mig, vill de skära och bleka sina anus, så kör på bara, blanda bara inte in mig
Bakifrån kanske jag inte sade rätt ut att jag gillade, dock tittar jag inte på analen, det är som jag har helt raderat det ur ögonen och har selektiv syna ala den man har när man tex plockar kantareller.
Men som jag också sade, det går inte missa, men tittar då faan inte på det längre.
Analsex, nä, kan inte finna något mer vedervärdigt än detta.(Och två, skiter fullständigt vad andra tycker om detta själva, helt ointressant vad de gör, bara jag slipper.)
Så har man problem med hemorrojder så gör man en skönhetsoperation?
Verkar som att du glömde läsa rubriken. det handlar om skönhetsoperationer, inte nödvändiga operationer. Förstår du bättre nu?
Tycker att var och en för göra vad de vill med sitt anus. Vill man bleka det så ok, lägger ingen värdering i det.
Någon vill se snygg ut i håret och någon annan vill ha ett vackert anus.
Tycker att var och en för göra vad de vill med sitt anus. Vill man bleka det så ok, lägger ingen värdering i det.
Någon vill se snygg ut i håret och någon annan vill ha ett vackert anus.