• Anonym (Tinnitus)

Skönhetsoperera anus

Läste att allt fler personer gör skönhetsoperationer av sina anus och kan ärligt talat inte förstå detta.

Seriöst, vem tittar där?? 

• Svar på tråden Skönhetsoperera anus
  • Postman
    Anonym (m) skrev 2026-01-12 12:59:48 följande:
    Helt obegripligt att folk i tråden tror att männen inte tittar.
    Haha, tänkte desamma. Klart man ser liksom. 
  • Anonym (Eller hur)
    elmadumle skrev 2026-01-11 22:19:46 följande:

Vem vill glo in i någons röv när man har sex;) jag vet inte hur mannens brunöga ser ut och jag antar att han inte vet hur mitt ser ut hellerCool det är liksom inte fokus under sex.

Undrar jag också. Att råka se något är ju inte riktigt detsamma som att aktivt glo på det området. Äckligt med koprofiler som gillar sånt.
  • klyban
    Anonym (m) skrev 2026-01-12 14:47:53 följande:
    Ja alla män är såklart inte likadana men många verkar vilja titta. Och som du säger så kan det nog vara svårt att missa. Men nu när jag tänker efter så kanske det är så att vissa alltid kör med lampan släckt, det är förstås ett alternativ.

Jag tillhör en som inte klarar av att titta ens, men som sagt vad det är ju där och omöjligt att missa.
    Men stänger av den delen och just för jag pallar inte med anus, knappt mitt eget.
    Har den del män som tycker analen är det bästa som finns, och undviker dessa diskussioner så fort de uppstår och just för jag inte pallar med det.

Släcker inte lampan för detta, utan det sker mest av slumpen om den är på eller av.

Dock ändå tycker jag detta är udda och operera analen utan att man har faktiska problem.

Men men, dessa ska inte bry sig om mig, vill de skära och bleka sina anus, så kör på bara, blanda bara inte in mig Flört 

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (M2)
    klyban skrev 2026-01-12 16:22:52 följande:

Jag tillhör en som inte klarar av att titta ens, men som sagt vad det är ju där och omöjligt att missa.
    Men stänger av den delen och just för jag pallar inte med anus, knappt mitt eget.
    Har den del män som tycker analen är det bästa som finns, och undviker dessa diskussioner så fort de uppstår och just för jag inte pallar med det.

Släcker inte lampan för detta, utan det sker mest av slumpen om den är på eller av.

Dock ändå tycker jag detta är udda och operera analen utan att man har faktiska problem.

Men men, dessa ska inte bry sig om mig, vill de skära och bleka sina anus, så kör på bara, blanda bara inte in mig Flört 

Ingen analsex eller doggy stilen för dig då. 
  • klyban
    Anonym (M2) skrev 2026-01-12 19:37:55 följande:
    Ingen analsex eller doggy stilen för dig då. 

Bakifrån kanske jag inte sade rätt ut att jag gillade, dock tittar jag inte på analen, det är som jag har helt raderat det ur ögonen och har selektiv syna ala den man har när man tex plockar kantareller.
    Men som jag också sade, det går inte missa, men tittar då faan inte på det längre.

Analsex, nä, kan inte finna något mer vedervärdigt än detta.(Och två, skiter fullständigt vad andra tycker om detta själva, helt ointressant vad de gör, bara jag slipper.)

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Mrs Moneybags
    Anonym (Ok) skrev 2026-01-09 22:06:19 följande:

Så har man problem med hemorrojder så gör man en skönhetsoperation? 

Verkar som att du glömde läsa rubriken. det handlar om skönhetsoperationer, inte nödvändiga operationer. Förstår du bättre nu?

Fast det var just hudflikar man kommenterade på nyheterna. Det är så vilseledande att de talar om skönhetsoperationer som att det inte hade med funktion att göra. 

Men det är tyvärr så att om en kvinna har problem med funktionen i underlivet så ska hon acceptera det och gå vidare oavsett vad det gäller. 

En skönhetsoperation kan man kalla det om vi talar om blekning av underlivet eller liknande. Inte när man bara vill ta bort hudflikar och hemorrojder som är både smärtsamma och försvårar rengöring. 
  • Anonym (ASSET)

Tycker att var och en för göra vad de vill med sitt anus. Vill man bleka det så ok, lägger ingen värdering i det.
    Någon vill se snygg ut i håret och någon annan vill ha ett vackert anus.

• Anonym (W)
    Anonym (ASSET) skrev 2026-01-14 18:27:03 följande:

Tycker att var och en för göra vad de vill med sitt anus. Vill man bleka det så ok, lägger ingen värdering i det.
    Någon vill se snygg ut i håret och någon annan vill ha ett vackert anus.

Tror inte att det är någon som bryr sig om det, men det var väl frågan vilken typ av operationer som skulle betalas av gemensamma medel och vad man ska få betala för själv. Då röstar jag för att man bör få skära bort hemorrojder och hudflikar av gemensamma medel eftersom det är en funktion som blir lidande och dessutom kan vara smärtsamt. Blekning kanske är sådant som man får betala själv. 
  • Anonym (m)
    Anonym (W) skrev 2026-01-15 08:29:28 följande:
    Tror inte att det är någon som bryr sig om det, men det var väl frågan vilken typ av operationer som skulle betalas av gemensamma medel och vad man ska få betala för själv. Då röstar jag för att man bör få skära bort hemorrojder och hudflikar av gemensamma medel eftersom det är en funktion som blir lidande och dessutom kan vara smärtsamt. Blekning kanske är sådant som man får betala själv. 
    Att ha en ful färg i anus kanske också orsakar lidande hos patienten. Det kan väl ingen annan döma, att den ena patienten lider men den andra gör inte det.
  • Anonym (W)
    Anonym (m) skrev 2026-01-15 09:22:20 följande:
    Att ha en ful färg i anus kanske också orsakar lidande hos patienten. Det kan väl ingen annan döma, att den ena patienten lider men den andra gör inte det.
    Alla har en ful färg på anus haha!

Lidandet jag talar om är ett medicinskt motiverat lidande såsom fysisk smärta eller svårigheter att hålla sig ren. 

Men visst, till syvende och sist är det läkare som avgör. 
  • Anonym (m)
    Anonym (W) skrev 2026-01-15 09:45:12 följande:

Lidandet jag talar om är ett medicinskt motiverat lidande såsom fysisk smärta eller svårigheter att hålla sig ren. 

Vad menar du med "medicinskt motiverat lidande" ?  Finns inget sånt begrepp inom sjukvården vad jag vet. Finns inte en läkare som talar om för en person att den inte lider.
  • Anonym (W)
    Anonym (m) skrev 2026-01-15 09:53:48 följande:
    Vad menar du med "medicinskt motiverat lidande" ?  Finns inget sånt begrepp inom sjukvården vad jag vet. Finns inte en läkare som talar om för en person att den inte lider.
    Okej. Glad
  • klyban
    Anonym (W) skrev 2026-01-15 09:45:12 följande:

Speciellt precis i mitten Flört
Svar på tråden Skönhetsoperera anus