Big dick toughts
Hej,
Jag har en stor kuk, alltså verkligen en stor kuk. Jag har i över tjugo års tid använt en speciell tejp för att dämpa ?bulken? under byxorna i de flesta sammanhang. På arbetet, på krogen, på dejter och alla andra sociala sammanhang. Det har varit ett måste, de gånger som jag inte har gjort det så har det tex skapat problem på arbetsplatser där kvinnliga kollegor helt enkelt inte har kunnat fokusera på sina arbetsuppgifter, jag har blivit brutalt objektifierad och jag har även blivit kallad till chefsmöten och samtal pga påverkan som min kuk har på arbetsmiljön. Det har känts helt absurt varje gång. De få gånger jag har gått utan tejpen på sociala sammanhang där alkohol förtärs så hamnar jag alltid i centrum. Jag blir alltid av någon anklagad för att min skulle vara fejk, det är alltid några (plural) kvinnor, ibland även män som säger till mitt ansikte att ?knulla sönder? dom utan att ens ha pratat med mig innan. Jag känner mig alltid obekvämt exponerad och iakttagen.
MEN, nu har jag bestämt mig för att släppa på det helt och hållet (om det inte är något speciellt socialt tillfälle såklart) och att skita i den jävla tejpen som är så fruktansvärt obekväm och helt enkelt inte bry mig om konsekvenserna så länge det inte gör någon illa till mods. Det är vad jag verkligen vill och vad jag behöver.
Jag önskar att få tankar och åsikter från er kvinnor kring att se/möta/prata med en främling tex i en butik, i kollektivtrafik eller annat som har mysbyxor eller shorts och där man solklart ser konturer och form av vad som döljer sig där under, och det är då något stort. Vad är er primära tanke/känsla av det? Obehag, kåthet, nyfikenhet, avsky eller vad det nu kan vara? Min upplevelse och erfarenhet säger mig att det oftast är en nyfikenhet som går över till en form av kåthet i olika nivåer hos olika kvinnor, framförallt vid en dialog. Men absolut så har jag också sett ?skräck?/obehag i ögon vid några tillfällen men då har jag alltid vänt mig åt ett annat håll eller gått i en annan riktning. Jag är tacksam för era svar, för jag vill som sagt inte göra någon illa till mods och isf kunna parera det om det händer.
Tack, puss och kram! 🙏🏼