Vill Sverige bli konservativt?
En sak jag funderat på, nu när jag ser att KD ökar mycket.
Det finns ingen fri abort, den är mycket kontrollerad. Och ska man minska fusk, öka positiv utkomst i t ex friskolor och vanlig skola, minska brottslighet, minska miljöpåverkan, etc etc krävs ökad kontroll. Ni till vänster vill ha ett samhälle utan/med låg kontroll? Ni vet nog hur det skulle komma se ut, knappast eftersträvansvärt.
Det är de extrema vänsterpartierna V och MP som ligger bättre till för införandet av diktatur.
MP's europaparlamentariker har öppet erkänt att han skulle avskaffa allmänna val för att "rädda klimatet".
Om nu kvinnor vill vara hemma och föda barn borde ju inte födelsetalen minska.
Sedan ska du inte anklaga andra för att generalisera. Det du skriver är ju inget som gäller alla kvinnor, tvärtom.
Angående soft girl trenden så är det en trend på sociala medier. Det finns inte en massa kvinnor som lever så i verkligheten.
Om nu kvinnor vill vara hemma och föda barn borde ju inte födelsetalen minska.
Sedan ska du inte anklaga andra för att generalisera. Det du skriver är ju inget som gäller alla kvinnor, tvärtom.
Angående soft girl trenden så är det en trend på sociala medier. Det finns inte en massa kvinnor som lever så i verkligheten.
Vad har du för belägg för att SD vill förbjuda fri press?