• pappa 041012

    Finns det pappor som träffas?

    Hallå alla nyblivnapappor & blivand pappor i Stockholm.
    Jag är en blivande pappa som är 28 år som undrar om det finns pappagrupper för lite yngre pappor eller enstaka pappor gärna runt min ålder som vill träffas & snackar barn, musik, kanske bara kopplar av med en öl eller en kaffe/te?
    Eftersom jag inte har vänner eller bekanta som har spädbarn/småbarn skulle jag tycka det kul att komma i kontakt med andra pappor i samma situation som jag.
    Martin

  • Svar på tråden Finns det pappor som träffas?
  • papppa

    Hej!
    Bra idé!
    Jag ska bli pappa i april och kommer gärna med och tar en öl och snackar lite. Vi ses på lördag!

  • MrBungle

    Jag kanske inte kan komma imorgon tyvärr, men jag skall försöka hinna till 8 tiden, är det ngn kvar då?

  • johanstrom

    Hej!
    Kan tyvärr inte komma i morgon. Det skall firas 60 år med pappa. Jag hoppas det blir fler träffar dock!

  • pappa 041012

    Hej,
    Jag tycker att vi ses vi som kan på lördag som bestämt.
    Men vi kan även boka en till dag så ni som inte kan på lördag kan vara med då.
    Kom gärna med förslag på dagar som passar.
    Vi som kan ses som sagt på lördag (2 okt) på Kvarnen kl 18.00.
    Jag kommer att vara kvar till 21.30 eftersom jag börjar jobba 22.
    martin

  • papppa

    Lite manfall ser jag, men det blir väl kanske fler träffar.
    Jag kommer förbi vid 18 idag iallafall.
    Håller utkik efter din tröja Martin :)

  • Bumbo

    Tack för senast! Ledsen att jag var tvungen att rusa. Hoppas det blir fler tillfällen....

  • DonQuijote

    Är lite nyfiken jag oxå, är en stockholmare utflyttad till Bålsta. Åker gärna in till stan vid en planerad träff!
    Tar gärna en kaffe och snackar lite, eller en whiskey för den delen.
    Något nytt på gång?

  • Bumbo

    Instämmer. När blir det en till gång? Kul att det är fler som är intresserade. Martin du säger väl inte nej till en cigarr???

  • papppa

    Det var trevligt sist, jag hänger gärna på nästa gång också!

  • pappa 041012

    För er som inte hittar min nya tråd.

    Hej,
    Allt är bra med Frey, växer som han ska. Han sover bra om dagarna, men vaknar ganska mycket på nätterna. Har varit ner hos mormor & morfar för första gången.
    Jag tycker oxå att det var trevligt på Kvarnen, så jag tänkte att vi som kan skulle ses igen på en eftermiddagsfika söndagen den 31/10 vid 15:00 på Sofo så att vill man ta med dem små kan man göra det. Stället ligger på Skånegatan. Lättast att at sig dit är tunelbana till Medborgarplatsen och sedan gå Skånegatan mot Nytorget.
    Skriv gärna i min gästbok om ni är intresserad & kommer.
    Martin

Svar på tråden Finns det pappor som träffas?