• My 2

    Moderatortråden

    Hejsan alla FL-medlemmar

    Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

    I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

    Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

    Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

    /Moderator

  • Svar på tråden Moderatortråden
  • giz

    *skäms*jag har fått kopia (patrik en pinsam smiely tack) i moderator mailet.

    *kastar ur mej själv*

  • My 2

    Caicioaddict: Ja.

    Jag är dock medveten om att vissa av texterna som skickas när ett meddelande blir bortplockat saknar viss information och ev. kan någon av dem (radera eget??) sakna länk till tråden. Det pågår ett arbete med att uppdatera texterna och då ska även dessa "buggar" försvinna.

    Du får dock alltid en kopia på ditt meddelande.

    /Moderator

  • Mor64

    Guuuuuuuuuuuuuuud va du är elak! *snyftar och kastar kottar mitt i pallet på giz*

  • Lum

    Fråga:

    Om man kryssar i att ett dagboksinlägg bara ksa ses ad de som finns i den personliga adressboken, kan det då hönda att andra ser det ändå?

  • My 2

    Lum: Nej då kan bara de du har i din adressbok se det.

    /Moderator

  • AnnaGBG

    MuminMy; men jag kunde läsa mina egna dagboksinlägg ( som jag klickat i att de endast ska kunna läsas av de i a-boken ) när jag inte var inloggad. ( Startade just en tråd om detta, läste du den Lum, eller )

  • Lum

    Japp läste den och tänkte att det här var ett bra ställe att fråga, blev lite nervös...

  • AnnaGBG

    Ja, jag har inte skrivit något hemligt där direkt men jag tyckte bara det var konstigt. Har du klickat i att det ska vara privat? För då kan jag logga ur och testa hos dig?

Svar på tråden Moderatortråden