• saga o kevin

    Frågor Ang Photoshop del 4

    Här har vi tråden som vi ställer frågor i för Photoshop och även PSP


    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

    här kommer lite photoshop sidor som man kan kika i
    www.webdesignskolan.com/

    photoshoptips.devello.se/default.asp


    www.moderskeppet.se/
  • Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 4
  • Blinka lilla Tindra

    TITTA HÄR:
    Detta ser väl inte bra ut för 5 öre. Tjejen ser juh ut som en... Uhm... Nått!

  • Blinka lilla Tindra

    Tips?

    Har fortfarande inte fått in det där topaz med hudgrejen i mitt PS

  • Blinka lilla Tindra

    Här kommer bilden igen... Förvann när jag radera den ur min galleri. *skäms sååå över den*

  • Bettiz Angel
    Piiinkiiie skrev 2007-07-12 12:48:53 följande:
    Tips?Har fortfarande inte fått in det där topaz med hudgrejen i mitt PS
    när du laddade ner det kom det ju upp en ruta med sidor som du ska klicka vidare på för att kunna ladda ner, och i mitten av alla sidor finns där du ska bläddra till den mapp du vill spara filen i, det måste du göra för att det ska funka för det glömde jag först men nu funkar det
    hoppas du förstår vad jag menar
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • skorpionen80
    Piiinkiiie skrev 2007-07-12 12:47:34 följande:
    TITTA HÄR: Detta ser väl inte bra ut för 5 öre. Tjejen ser juh ut som en... Uhm... Nått!
    Det är för mycket svart på ögonfransarna! Sörskilt i nederkant. Prova sudda bort en del (och tänk på hur de verkliga ögonfransarna är - de går inte ända in till ögonvrån)
    Om du har fransarna i ett lager för sig - dra ner opaciteten och kolla om det blir bättre.

    Det tar tid att lära sig, men ellerhur är det jättekul?!
  • Line80
    Piiinkiiie skrev 2007-07-12 12:48:53 följande:
    Tips?Har fortfarande inte fått in det där topaz med hudgrejen i mitt PS
    fick inte heller det att funka så jag laddade ner noise ninja ist å det funkar kanon!!
  • skorpionen80
    enbacken skrev 2007-07-12 19:02:31 följande:
    Hur får man till ludd. Jag har på engelska så gärna förklaringen på det.
    På markering? Välj feather längst upp till vänster när du har markeringsverktyget valt. Siffran du anger är antalet pixlar som är luddiga.
  • AnneCharlotte

    HJÄLP!! Hur avmarkerar man den funktion (eller alla funktioner) man håller på med... ctrl D fungerar inte... har elements 5.0...


    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Stolt mor till William född 5 november 2006 ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 4