• BimBim o Knorrans Mamma

    buzzador tråden!

    Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

    Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Tvåbarnsmamma75
    Lisbett skrev 2007-09-20 14:52:20 följande:
    Nu har jag rapporterat Extra Cool Pro-kampanjen och fick 500 p. Vad gör man med poängen?
    Om jag har rätt, så har jag uppfattat det som att ju mer poäng du har ju bättre kampanjer kan du få vara med i.

    Men jag kanske minns fel?
    /Pernilla, gravid i v 34 och mamma till Arvid född den 14/4 2006
  • Anke

    Är det nån som lämnat in en kampanj och fått extra poäng för bra rapporter?

    tycker jag lämnar jäkligt bra rapporter, men inte ens en enda liten extra poäng.


    .?:*¨¨*:?.Gifter mig, 29 september 2007.?:*¨¨*:?.
  • Ellieott

    Anke

    nee ja vet hur det är håller med dig. Jag lägger verkligen ner tid på att fylla i och har genomtänkta svar och intervjuar mina "testpersoner" noga! Men inte får man nåt för det itne....

  • EmA
    Anke skrev 2007-09-20 16:16:42 följande:
    Är det nån som lämnat in en kampanj och fått extra poäng för bra rapporter?tycker jag lämnar jäkligt bra rapporter, men inte ens en enda liten extra poäng.
    Samma här, frågade också här för ett tag sen om någon fått extra poäng för det men ingen svarade. Jag tror minsann att det bara är nåt de skriver för att man skall anstränga sig!
    Mamma till Tindra 070112
  • 82an

    Jag är också med i buzzadore så jag hoppar med här Jag har gort tre kampanjer.Men dte jag inte afttar är vad men ska med poängen till. Får man fler kampanjer ju fler poäng man har eller? Fattar 0. Vad är det för kampanjer som är i gång nu? Jag har precis skickat in raporten på Nestles barngröt.

  • nelly 1
    Emmixen skrev 2007-09-21 13:56:04 följande:
    Nu har jag fått hem min första kampanj!
    hur länge hade du varit med innan???
  • Mrs Corbally

    jag har också rapporterat Nestlé barnmaten och väntar spänt på att ev få en till kampanj snart..det skulle ju vara nått mer med småbarnsmat snart eller??? Kan ju alltid hoppas!!!


    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Bebis 2008???
Svar på tråden buzzador tråden!