• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Anke

vad skumt! jag gick in på mina kampanjer på buzzador, coh där såg jag en inbjudan som går ut idag(!) på kaffe. har inte fått något inbjudningsmail! vad skumt. anmälde mig i alla fall..

.?:*¨¨*:?.Gifter mig, 29 september 2007.?:*¨¨*:?.
  • trollet77

Har du kollat så din mailadress stämmer hos buzzador då?

Anke skrev 2007-09-18 10:41:28 följande:
    vad skumt! jag gick in på mina kampanjer på buzzador, coh där såg jag en inbjudan som går ut idag(!) på kaffe. har inte fått något inbjudningsmail! vad skumt. anmälde mig i alla fall..
  • Mumu
    charmmiss skrev 2007-09-18 09:04:41 följande:
    det stod iaf i det mailet jag och mannen fick, det var innan sommar, kanske de har ändrat på det nu.
    Ja, det måste de har gjort, för den här omgången stod det ingenting om det. Vi var ju med i svängen som håller på nu. Skönt i alla fall, för då har vi inte gjort nåt fel. Rent generallt skulle jag också tycka att det var fel att båda anmäler sig om det står att man inte ska göra det.
    Bäst just nu: Frankrike 28/9
  • Tvillingmamman1
    Anke skrev 2007-09-18 10:41:28 följande:
    Jag var tvungen att kolla om det var likadant för mig. Men det var det inte. Man kan ju inte ha tur jämnt

Ni som är med på ostkampanjen, har ni fått era ostar?
  • Zabka
    Tvillingmamman1 skrev 2007-09-18 11:02:11 följande:
    Jag var tvungen att kolla om det var likadant för mig. Men det var det inte. Man kan ju inte ha tur jämnt Ni som är med på ostkampanjen, har ni fått era ostar?
    Nej, men de är på väg. Jag kollade precis mitt kollinummer på postens hemsida och paketet är i min hemstad.
  • Tvillingmamman1
    Zabka skrev 2007-09-18 11:03:52 följande:
    Nej, men de är på väg. Jag kollade precis mitt kollinummer på postens hemsida och paketet är i min hemstad.
    Aah, tack för tipset! Jag hade helt glölmt bort att vi fick kollinummer
    Mitt är just nu i grannkomunen.....
  • Lakritskattan

Åh så bra att det finns en buzzadortråd.

Vad ska jag ha poängen till? Kan jag byta in dem mot något?

• Zabka

Å, vad irriterad jag är. Jag kollade precis på internet och poståkeriet har försökt att leverera paketet men så stod det att det var fel adress och portkod. Jag har angivit allt korrekt inkl. våningsplan, men saken är den att mitt namn inte står vid entrén utan bara på min ytterdörr så poståkeriet har inte bemödat sig om att åka upp med hissen. Så nu kommer paketet imorgon istället eftersom de kör ut fler gånger… Tveksamt om osten klarar sig så länge

• Fru U

Ibland kan man hämta själv. Är det ett alternativ för dig?

Live and let live
Svar på tråden buzzador tråden!