• Ell

    Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

    Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

    Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

    *analyserar och spekulerar - HOPPAS!*


    Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

    28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

    Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • nyfiken och otålig

    JAAAAA!!! Pluset var kvar, finns nu i mitt galleri om ni är intresserade. Jag fattar inte, jag är gravid. Känner inget, ont i brösten bara. Här kommer listan:

    Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3
    Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Smurfis bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

    gravida: 4

    Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13
    greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
    Cerdo bim 27/2, plussat på bim
    Hormonstinn bim 26-28/2, svagt plus 28/2

  • KvillesHopp
    plantan skrev 2008-02-27 16:44:56 följande:
    nä inga vanliga iaf ;) Ont vid sex (aldrig haft innan, känns som ngt stöts emot) ingen mensvärk, inte ont i brösten, inte illamående vilket jag brukar ha innan BIM så det är kanske brist på symptom hihi.. Trött e jag men det är jag men det är jag alltid innan BIM..Fett hår och finnar har annars en felfri hy, vad dumt det lät då det jag vill få fram är att jag itne brukar ha finnar. Felfri är den inte den är blek och torr ;)Så jag har inget att hänga upp mitt hopp på furutom just hoppet!!Hur känner du i kroppen???
    hej

    ja nu känenr jag väldigt mycket jag mår illa typ hela tiden ömma bröst har även hals bränna mindre kul..  har små spänningar i magen  jobbigt . kram
  • RockNRollMamma

    Kikar in =) undrar om nån har haft ont i ljumsken på ena sidan?
    jag fick de igår o det gjorde så ont. kan de va nått gravtecken?
    ska testa mej imorron bitti

  • KvillesHopp

    Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3
    Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Smurfis bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

    gravida: 4

    Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13
    greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
    Cerdo bim 27/2, plussat på bim
    Kvilleshopp bim 28/2 plussade på 27/2 bim- 1
    Hormonstinn bim 26-28/2, svagt plus 28/

  • RockNRollMamma

    Nån som har en aning om va de kan vara?? Gravtecken?? *Puff*

  • KvillesHopp
    nyfiken och otålig skrev 2008-02-28 18:22:56 följande:
    JAAAAA!!! Pluset var kvar, finns nu i mitt galleri om ni är intresserade. Jag fattar inte, jag är gravid. Känner inget, ont i brösten bara. Här kommer listan:Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3Bluebride bim 1/3Camilla85 bim 4/3Väduren06 bim 4/3Smurfis bim 6/3DaVinci bim 7/3Madelaine bim 9/3LillaHanna bim 9/3gravida: 4Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2Cerdo bim 27/2, plussat på bimHormonstinn bim 26-28/2, svagt plus 28/2
    hej ja grattis själv. :)  kul för dig men vad månda dagar du gick över tetsa du itne plus någon dag'???
  • nyfiken och otålig
    KvillesHopp skrev 2008-02-28 18:42:51 följande:
    hej ja grattis själv. :)  kul för dig men vad månda dagar du gick över tetsa du itne plus någon dag'???
    Testade minus på BIM+6, tappade hoppet och trodde att det var kört, men mensen kom inte, så jag tesade igen veckan efter. Då vart det plus. Gissa om jag blev förvånad?
  • KvillesHopp
    nyfiken och otålig skrev 2008-02-28 18:44:08 följande:
    Testade minus på BIM+6, tappade hoppet och trodde att det var kört, men mensen kom inte, så jag tesade igen veckan efter. Då vart det plus. Gissa om jag blev förvånad?
    haha kan jag tro gud vad kul :)  själv är  jag rädd för att det inte ska va något att det bara är ett spök plus.. men vad är odsen att på 4 grav test är det spök på alla . för alla visa  ju svagt plus.. men ett plus.
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?