• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • smarties
    znoozan skrev 2008-02-26 21:04:42 följande:
    priserna är ju galna nu 
    Alla är galna. Jag vill iväg från mina galna grannar. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • tejp

    halloj!

    Å har alla varit på dollar idag? Inte jag dock, vi åkte till Leni istället och blev där hela eftermiddagen

    Måste nästan rota fram det där dollarbladet å kolla i.Tyckte en tavla med Eiffeltornet var fin, men har ingenstans att ha någon


    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • smarties

    Åtta dvdfilmer med Lazy Town fick Max idag, snacka om lycklig kille :D

    Men ska dit o kolla tavlor, gardiner och grejor. Måste inreda när sängen kommer. :)


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • supervejron
    Martha skrev 2008-02-26 18:50:38 följande:
    Här är vi precis hemkomna från IKEA...  Försökte ju beställa sängar via nätet i går men de hade slutat med just dom vi skulle ha sååå typiskt.. Så jag tog hela min barnaskara å drog dit efter lunch... Först fick man leta sej fram för att ens hitta till säljstationen för sängar å sen när vi skulle beställa tjejjernas (Hemnes) så hade den UTGÅTT.... Gaaaahhh lixom..  Å inga på lager hade de heller..  Kollade upp att i sthlm hade de kvar.. Ringde pappa å hörde om han kunde ta hem dom åt mej.. Sen så kunde man inte lägga undan där i sthlm för de fanns på ta själv lagret.. så det var bara å hoppas att de skulle finnas kvar.. *sucka ännu mer* Sen skulle jag få ett kvitto som jag skulle använda som betalning i dag men då kunde inte hon fixa det där så vi fick gå tillbaka till soffavdelningen.. å där var det köööö...  Sen slutade det med att vi fick göra en helt ny ansökan..  Till slut kom vi ner på nedervåningen å skulle hämta alla andra saker vi beställt.. En sängram å en madrass å lite plock.. Sen innan vi gick till kassan sa jag till Amanda att nu måste jag gå in i fyndet å göra nått fynd det är jag värd i dag....  GISSA vad vi hittade!!!!! SÄNGRAMARNA för 495kr 3 förp fanns det kvar...  Snacka om tur!!!! Snabbt som attan norpade vi två stycken... Så det blev rätt så bra till slut i varje fall..  NU kommer allt inom 5 arbetsdagar.. :)
    men gud vilken pärs...men vilken tur du hade till slut,=)))
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-26 18:50:38 följande:
    Här är vi precis hemkomna från IKEA...  Försökte ju beställa sängar via nätet i går men de hade slutat med just dom vi skulle ha sååå typiskt.. Så jag tog hela min barnaskara å drog dit efter lunch... Först fick man leta sej fram för att ens hitta till säljstationen för sängar å sen när vi skulle beställa tjejjernas (Hemnes) så hade den UTGÅTT.... Gaaaahhh lixom..  Å inga på lager hade de heller..  Kollade upp att i sthlm hade de kvar.. Ringde pappa å hörde om han kunde ta hem dom åt mej.. Sen så kunde man inte lägga undan där i sthlm för de fanns på ta själv lagret.. så det var bara å hoppas att de skulle finnas kvar.. *sucka ännu mer* Sen skulle jag få ett kvitto som jag skulle använda som betalning i dag men då kunde inte hon fixa det där så vi fick gå tillbaka till soffavdelningen.. å där var det köööö...  Sen slutade det med att vi fick göra en helt ny ansökan..  Till slut kom vi ner på nedervåningen å skulle hämta alla andra saker vi beställt.. En sängram å en madrass å lite plock.. Sen innan vi gick till kassan sa jag till Amanda att nu måste jag gå in i fyndet å göra nått fynd det är jag värd i dag....  GISSA vad vi hittade!!!!! SÄNGRAMARNA för 495kr 3 förp fanns det kvar...  Snacka om tur!!!! Snabbt som attan norpade vi två stycken... Så det blev rätt så bra till slut i varje fall..  NU kommer allt inom 5 arbetsdagar.. :)
    shit vilken tur du hade,kul att fynda var det mkt folk? jag och en kompis tänkte åka denna vecka men tog det nästa pga sportlovet!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • supervejron
    smarties skrev 2008-02-26 20:10:19 följande:
    Sitter här o försöker hitta lediga bostadsrätter eller hus som faller en i smaken..karln börjar inse att det är dags nu..men marknaden verkar rätt kass.. :/
    oo najs med nytt,....vilka områden letar ni?
    nyfis.=)
  • Martha
    znoozan skrev 2008-02-26 22:30:32 följande:
    shit vilken tur du hade,kul att fynda var det mkt folk? jag och en kompis tänkte åka denna vecka men tog det nästa pga sportlovet!
    Så himlans mycket folk tyckte jag inte att det var.. Ingen kö till maten, å ingen kö i kassan... däremot rörigt.. och dåligt med visningar.. skulle nästan rekomendera å åka till Uppsala eller Västerås eller Örebro istället..  Om man nu inte vet vad man ska ha redan...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-26 22:48:14 följande:
    Så himlans mycket folk tyckte jag inte att det var.. Ingen kö till maten, å ingen kö i kassan... däremot rörigt.. och dåligt med visningar.. skulle nästan rekomendera å åka till Uppsala eller Västerås eller Örebro istället..  Om man nu inte vet vad man ska ha redan...
    aha,nä vi har då ingen aning vad vi ska ha,men man lär ju inte komma hem tomhänt för det skönt att slippa köa
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties
    supervejron skrev 2008-02-26 22:40:07 följande:
    oo najs med nytt,....vilka områden letar ni?nyfis.=)
    ÖVerallt med gångavstånd till allt. :) (eftersom jag inte har något körkort)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-02-26 23:34:49 följande:
    ÖVerallt med gångavstånd till allt. :) (eftersom jag inte har något körkort)
    har du kollat med hsb då? dom bor ja sj i o ja tykker dom är bra
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)