• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • smarties
    Michaela83 skrev 2008-02-24 15:44:06 följande:
    Fasen va gott det lät då :))Ni med större barn, när slutade era sova middag?Jag har försökt fått Wilma och sova nu i 2 timmar, men icke.. får ett mindre spel snart
    Vissa dagar sover Max middag, vissa inte. När han sover middag sover han runt 1½-1 timmar. Idag har han dock sovit två gånger då vi åkt bil massor, men han har inga problem o sövas på kvällen ändå.. :)
    Fortsätter så här tills han inte alls vill sova middag..han får välja själv. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • tejp

Lucas slutade sova middag när han var strax innan 2år, och Rufus sov ända till 3år. Det är ju jätteolika, men nu skulle jag aldrig låta dom sova middag då blir man uppe hela natten

Blev inte just nått fira av igår Fick iaf blommor och kärlek fast kärlek får man väl varje dag

har varit hos svärisarna idag vi.

Smarties, det är väl inte mkt att göra om garderoberna sitter fast, för då är ju risken stor att det inte finns nån matta/golv under.

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-02-24 15:44:06 följande:
    Fasen va gott det lät då :))Ni med större barn, när slutade era sova middag?Jag har försökt fått Wilma och sova nu i 2 timmar, men icke.. får ett mindre spel snart
    Hur är hon när hon inte sovit middag på hela dagen då?
    En del barn växer ju ifrån middagsvilan tidigt, och orkar med hela dagen ändå.

Xander behöver fortfarande sova uppemot två timmar per dag, medans hans jämnåriga kusin slutade för länge sen.
    Båda är lika pigga och lägger sig samma tid på kvällen. Hon har helt enkelt inte samma sömnbehov under dagen, som Xander.
    Det var samma sak där, läggningen till middagsvilan tog sån lång tid, och blev mest bara tjaffs, så till slut slutade dom lägga henne helt och hållet.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1

Gokväll på er. Vad har ni hittat på idag då.

Vi har städat och lekt med Adam och jag har vart på Kupolen en sväng och sen åkte jag och köpte en Tripp Trapp stol. Inte för att vi behöver den riktig än, men den kan ju vara bra att ha så småningom.

Adam är bra igen. Det är samme glada Adam som är tillbaka. Jätteskönt. Så om allt går som jag vill så är jag tillbaka på Fenix imorgon. Är det nån annan som ska dit?

Imorgon ska Adam vaccineras mot Pneumokocker. Ja, han kanske blir dålig av den sprutan, så vi inte kommer till Fenix i alla fall. Jag vet inte. Han brukar bli lite grinig av vaccinationer.

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-02-24 20:46:39 följande:
    Gokväll på er. Vad har ni hittat på idag då.Vi har städat och lekt med Adam och jag har vart på Kupolen en sväng och sen åkte jag och köpte en Tripp Trapp stol. Inte för att vi behöver den riktig än, men den kan ju vara bra att ha så småningom.Adam är bra igen. Det är samme glada Adam som är tillbaka. Jätteskönt. Så om allt går som jag vill så är jag tillbaka på Fenix imorgon. Är det nån annan som ska dit?Imorgon ska Adam vaccineras mot Pneumokocker. Ja, han kanske blir dålig av den sprutan, så vi inte kommer till Fenix i alla fall. Jag vet inte. Han brukar bli lite grinig av vaccinationer.
    Hihi så du köpte stolen :) Kul, var det med bygel oxå??

Jag ska till tandläkaren i morron så det blir inget fenix för oss.. sen måste jag hem och städa tills me and i partyt.... Hoppas ni dyker upp allihopa???
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-24 20:53:45 följande:
    Hihi så du köpte stolen :) Kul, var det med bygel oxå?? Jag ska till tandläkaren i morron så det blir inget fenix för oss.. sen måste jag hem och städa tills me and i partyt.... Hoppas ni dyker upp allihopa???
    Japp, köpte stolen. Kom tipset från dig? Ja, det var med bygel, den var jättefin, var visst tillverkad av nån man från Torsång som sålde dom förut.

Jag kommer ju inte på kvällen, men tar mig nog till Fenix, om Adam är pigg.
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-02-24 20:57:21 följande:
    Japp, köpte stolen. Kom tipset från dig? Ja, det var med bygel, den var jättefin, var visst tillverkad av nån man från Torsång som sålde dom förut.Jag kommer ju inte på kvällen, men tar mig nog till Fenix, om Adam är pigg.
    hihi ja hon ringde mej.. å vi har ju redan köpt men jag sa att hon skulle länka dej.. :)
  • smarties
    tejp skrev 2008-02-24 19:01:40 följande:
    Lucas slutade sova middag när han var strax innan 2år, och Rufus sov ända till 3år. Det är ju jätteolika, men nu skulle jag aldrig låta dom sova middag då blir man uppe hela natten Blev inte just nått fira av igår Fick iaf blommor och kärlek fast kärlek får man väl varje dag har varit hos svärisarna idag vi.Smarties, det är väl inte mkt att göra om garderoberna sitter fast, för då är ju risken stor att det inte finns nån matta/golv under.
    Mm risken var tydligen ganska stor i det här huset. Suck. Jag som hade kommit på en sån bra lösning med förvaring och sängar.. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-24 20:53:45 följande:
    Hihi så du köpte stolen :) Kul, var det med bygel oxå?? Jag ska till tandläkaren i morron så det blir inget fenix för oss.. sen måste jag hem och städa tills me and i partyt.... Hoppas ni dyker upp allihopa???
    jajjemensan jag och Isac dyker uppGlad
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)