• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • smarties

    Jag och Moa har varit ut och gått en timma, gått runt lite i regnet. (SKÖNT)
    Står 2 ambulanser på stan vid en buss..hm..undrar vad som hänt.
    Dricker första påsen med Cambridge idag, få se hur länge vi står ut denna gång. :)


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • lindi
    tejp skrev 2008-03-10 08:49:24 följande:
    hejhej!Va gör ni idag? Här har vi inte mer än vaknat. M har feber, lucas har friluftsdag, som Jacob har följt med på. Ser ut att bli en lugn dag.

    o mina små troll verkar var friska igen, de har haft influensa, jag hade turen o var den enda i familjen som klarade sig. bävade för att jag skulle få det när jag var borta, men ibland har man tur! men tuva får vara hemma från dagis idag iaf, så jag får mysa med henne lite innan det är dags att jobba i veckan igen

    martha! jag har färgat klädseln till soffan svart nu, o det blev jättebra fast jag egentligen använde lite för lite färg


    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Martha
    lindi skrev 2008-03-10 09:18:14 följande:
    o mina små troll verkar var friska igen, de har haft influensa, jag hade turen o var den enda i familjen som klarade sig. bävade för att jag skulle få det när jag var borta, men ibland har man tur! men tuva får vara hemma från dagis idag iaf, så jag får mysa med henne lite innan det är dags att jobba i veckan igen martha! jag har färgat klädseln till soffan svart nu, o det blev jättebra fast jag egentligen använde lite för lite färg
    ååå blev det..  vad var det för färg från början? *glömsk*
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Martha

    Gomorron.. :)

    Vi ska bara vara inne i dag.. Ta det lugnt...  Städa, för det behövs.. :)


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Nirnaeth

    Här är vi hemma alla tre. Känns som om det är söndag bara för det.
    Thomas är fortfarande klen i halsen, och Xander kan lika gärna vara hemma med oss. Men i morgon får han gå till dagis igen.

    Men det blir iaf lugnt idag, max går vi över till min bror och leker lite på förmiddan.
    Ultraljudet är inte förräns halv tre idag, så det är lång väntan tills dess..vet inte vad jag ska hoppas på heller. Självklart vill jag ju att allt ska se bra ut, men det innebär också att jag får fortsätta vänta, och vänta, och vänta.


    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • lindi
    Martha skrev 2008-03-10 09:21:12 följande:
    ååå blev det..  vad var det för färg från början? *glömsk*

    den var marinblå!


    jag ropade hej lite för tidigt, nu kom tuva ner med 39 grader i feber igen.....suck!


    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • smarties

    NU kom pengarna för depositionen för vagnen, nu ska jag försöka beställa en på ett annat ställe..om jag får checkouten o funka :)


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Michaela83

    Kan nån länka där man kan ladda ner msn på nytt? Mitt funkar ej längre.. *suck*


    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • smarties
    Michaela83 skrev 2008-03-10 10:07:59 följande:
    Kan nån länka där man kan ladda ner msn på nytt? Mitt funkar ej längre.. *suck*
    www.live.msn.se/messenger/

    Borde funka. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)