• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-03-08 11:07:14 följande:
    Vaa!? är Bob på Kupolen!?Vilken tid då??Ååh, vi måste ju dit!!
    ååh, såg ditt inlägg nu!
    BOB var kupolen mellan 12-16! Så det är precis slut :(
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • smarties

Fiffi kommer till Kupolen vid påsk..om det är någon som har ungar som gillar dom :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-03-08 15:59:28 följande:
    ååh, såg ditt inlägg nu!BOB var kupolen mellan 12-16! Så det är precis slut :(
    Det är lugnt, jag sökte lite och hittade infon på Kupolens hemsida strax efter jag frågade här

Orkade inte promenera hela vägen dit, och T var samarbetsvillig som vanligt, och blåvägrade. Så det blev inget Kupolen alls.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties

Jag har sånt otur idag, fick mail från Pramworld som berättade att regnskyddet är slut och restnoterat två veckor, o dom kan INTE delleverera, så nu måste jag avbeställa, få tillbaka mina 20% och sen boka ny hos någon annan..morr. :)

• Martha
    MiniMie skrev 2008-03-08 15:23:28 följande:
    Häj barnvagnsgalningar.. ;)En undran..har sålt min UJ för att jag vill kunna ha bebis emot mej första tiden, efter liggdelen. Hittat bla två andra vagnar jag nu är lite intresserad av.. Någon som vill ge mej lite tips/råd/hjälp..??Teutonia fun..??Teutonia spirit s3..??eller..teutonia över huvud taget..någon annan likvärdig..främst ute efter dom "rörliga" framhjulen, som gör dom så lätt manuvrerade, samt att man kan ha bebis "åt båda håll"... TACK för tips!!
    Hejhej Jag har haft S3an.. Det var en jätte bra vagn förutom varukorgen.... helt omöjligt att få under nått.. Om man nu inte la ner en och en sak...  Kanske man står ut med första tiden?
    Det är mycket billigare att beställa den från tyskland oxå... www.mypram.com eller www.pingpong.com
  • Martha
    smarties skrev 2008-03-08 16:59:00 följande:
    Jag har sånt otur idag, fick mail från Pramworld som berättade att regnskyddet är slut och restnoterat två veckor, o dom kan INTE delleverera, så nu måste jag avbeställa, få tillbaka mina 20% och sen boka ny hos någon annan..morr. :)
    Ååå typiskt... :( 
  • smarties
    Martha skrev 2008-03-08 18:21:14 följande:
    Ååå typiskt... :( 
    Mja, men äsch, allt kan ju inte gå som man vill, har hittat en butik nu iaf, väntar bara på att pengarna ska komma in på kontot, när det nu blir, måndag kanske? :P
    *vänta vänta vänta*
    Får blondera håret mer så länge :D
  • Martha

Nu har jag, Ylva och Havanna haft en heldag i Karlstad..  Först promenerade vi till mässan, tog en jätte kort stund.. lite småkalllt.  Inne på mässan var det trååååångt Hur mycket folk som helst å hur mycket saker överallt som helst..  var en trång mässa, kändes som dom tryckt in en massa saker på liten plats..

Gjorde ett fynd i varje fall..  Nova Star Jeans till tjejjerna.. Istället för 400kr så kostade de 250kr har sucktat efter dom jätte länge nu.. :)  Sen har jag shoppat på POP oxå.. Roosa kjolar å limegröna tröjor..

• smarties

Åh, jag vill också shoppa kläder..gud vad jag längtar till nästa "lön" :D

• Martha

Ylva här
    Jag köpte också Nova star byxor till Adam för 320 kr, också ett fynd, fast dyrare än Marits. Men jättefina. Och en body till en kompis bebis, en grön med giraff på. Och så köpte jag ett par skor till mig på Coop för 90 kr, hade så himla ont i fötterna

Imorgon åker jag vidare till Småland, ska bli sååå skönt att komma dit en vecka.

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)