• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Michaela83

Smarties: Ja gjorde slingor med Poly Blond (swartzkopf) igår :) Blev jättebra!
    Jag tycker också att du ska satsa på slingor ist för blekning..

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-03-09 09:04:19 följande:
    Ja du hade ju lyckats ljusa upp det rejält! Imponerad! Nu är det ingen vits med att göra slingor, så vida det inte är den där röd/orangea nyansen du tänkt ha sen?Skulle satsa på helblekning istället.
    Haha nä, jag ska ha lika blont som i mittbenan längst upp, så mja, nästa gång blir det nog blekning ja. Men först får håret lite semester, för att inte hamna på akuten igen :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Michaela83

Jag måste beklaga mig lite.. Mår såå dåligt :/ Var på Bolanche igår och är verkligen supersliten. Fattar inte att man kan utsätta sig för detta frivilligt..
    ( Undra om man börjar bli gammal )

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-03-09 09:18:11 följande:
    Jag måste beklaga mig lite.. Mår såå dåligt :/ Var på Bolanche igår och är verkligen supersliten. Fattar inte att man kan utsätta sig för detta frivilligt.. ( Undra om man börjar bli gammal )
    hehe

Där är främsta orsaken till varför jag aldrig går ut längre (när jag inte är gravid alltså)
    Jag blir så äckligt klen dagen efter, och det sitter i i flera dagar efteråt. Har inte ork med tredagars baksmälla numera, särskilt inte med småbarn hemma. Tuggar hellre av mig en fot!

Är det åldern, eller super man för sällan numera? Eller har man förbrukat såna mängder alkohol under åren att kroppen är totalt skadad?
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • supervejron
    Jag måste beklaga mig lite.. Mår såå dåligt :/ Var på Bolanche igår och är verkligen supersliten. Fattar inte att man kan utsätta sig för detta frivilligt.. ( Undra om man börjar bli gammal )
    haha mår du liiite dåligt idag.=))
    hade su skojj igår iallafall?

Ska alla bli blondiner här inne eller?
    Ni är tuffa som våga själv har jag gått från mörk till ljus många gånger men fy hur mitt hår har blitt efter åt värsta tuggummi.
    Själv går jag jämt till frissan och fixar tillbaka det ljusa när man tröttnat.

ÅÅ idag skylle jag ich tjejjerna vara ute och flänga och leka men vad ser man regn..
    Gud vad man vill ha fin vår och sommar NU!!!

Vad händer för er andra idag?

Själv får man fikafrämmande på eftermiddagen då man fyller hela 27 år idag.30 närmar sig med stormsteg.=)
    Veronica med Skay 010110 & Nova 030411
  • smarties
    Känns igen, jag blir också tokbakis hur länge som helst. Föredrar hellre att smutta på något, och i måttliga mängder, annars blir man sängliggande en hel dag..o det går ju inte när man har vildar.. :)

Förstår inte hur man orkade flera dagar i rad förr :D
  • supervejron

haha men gud vad jag stavade fel i mitt inlägg..sorry hoppas att ni ser vad det står..

Nirnaeth hur går det med bebisen där inne.?

Bra envis liten...hoppas att lillen behagar sig att komma ut snart..

• smarties
    Grattis Veronica, efter 30 startar livet..men än har du långt kvar :D
  • supervejron
    smarties skrev 2008-03-09 10:12:49 följande:
    Grattis Veronica, efter 30 startar livet..men än har du långt kvar :D
    haha ärre så det låter super..=)))
    Tackar för grattiset.=)
  • Knastroll82

Åhhh, måste bara gnälla lite...
    Jag trodde i min enfald att illamåendet hade försvunnit för mig, men tji fick jag... Slarvade med maten i går och det fick jag betala för hela natten... *urk*
    Dumma bebis! :P

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)