• Anonym (?)

    Bästa ställning vid analsex??

    Har testat att ha analsex ett par gånger, men det har gjort ont :( vill väldigt gärna att det ska gå bra, för jag älskar när sambon har ett finger i rumpan på mig :) vi använder mkt olja och ändå gör det ont. Ska man ha en speciell ställning som kan göra mindre ont? Vi har tagit det bakifrån, han har verkligen varit försiktig och inte tryckt alls, utan jag har fått "backa" mot honom, men det har gjort ont ändå :( vi tänkte testa i helgen igen, ta lite vin innan, kanske man slappnar av bättre då? Alltså inte störtfulla nu..vilken ställning är bäst? Tips tack! Vill ju så gärna!!!

  • Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??
  • Anonym (?)

    Hm, okej, då ska vi alltså inte använda salva. Ska försöka i helgen så får vi se hur det går. Ska testa missionären då :) hoppas det går vägen, såååååå sugen på det!

  • Anonym (på axlarna)

    Vi använder jättemycket glidmedel, först och främst, så att det inte blir någon smärtsam friktion.

    Vi kör ofta bakifrån, men det absolut skönaste är då jag ligger på rygg och lägger upp benen på hans axlar och att han den vägen kommer in. Kräver visserligen att man är lite vig eller böjlig men...åååhhhh så skönt!

  • Anonym (Frida)

    Nästan vilken ställning som helst går!
    Men är ni nybörjare så skeden... som sagt.

  • Anonym

    Vi har alltid analsex i skeden. Helt underbart! Kan göra lite ont direkt när han tränger in men sen är det hur skönt som helst.! Jag smeker mig själv samtidigt vilket gör att man slappnar av mer. Använd annars mkt glidmedel! Hoppas ni får det att fungera!

  • Anonym

    Har länge velat testa detta. En dag gick mannen med på det. Allt gick bra, mycket glidmedel och vips var han inne. Ingen smärta eller obehag. Men jag kände inget! Blev liksom "vad gör du"...Fick ingen känsla av att det var skönt eller upphetsande alls...Blev besviken. Mannen tyckte också det var "meningslöst"...
    Har testat på egen hand med dildo och samtidigt stimulera klitoris...men gissa vad som händer, jo klitoris drar sig inåt och undan...känner inte av vibrationer alls. Finns inte en chans att jag ska få orgasm så länge jag har nå´t i analen...Vad är det som händer? Jag hade lite högre förväntningar än så här kan jag säga...

  • Anonym (Jenny)
    kan underlätta om man smeker sig själv...då slappnar man ju av och av egen erfarenhet kommer jag så sköönt eftersom jag blir megakåt av analsex
  • Anonym (Gött)

    Rekomenderar skeden eller bakifrån liggandes på mage, då slappnar man av i båda fallen. Har haft analsex i snart 20 år men aldrig lyckats under missionären utan att ha trängt in i en annan ställning först...

Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??