• fanny20

    Kim och hans vänner 4

    Då var det dags att förnya tråden igen.

    Nu är nog alla igång och jobbar igen om man inte fött barn eller går i väntans tider

    Hoppas vi ändå fortsätter hålla kontakten, stöttar och ger råd om nån behöver.

    Inte långt kvar till alla 2-årskalas börjar!

  • Svar på tråden Kim och hans vänner 4
  • fanny20

    Idag har vi varit och sagt hej på dagiset som vi ska börja på. Det verkar jätte bra och Kim träffade en kram kompis där
    När vi skulle åka hem kom det en rejäl regnskur och utanför grinden blev det är stor vattenpöl; gissa vem som ramla precis där om inte Kim helt dyngsur tur vi var på väg hem.

  • fanny20

    runeberg.. har ni Ingvild på dagis nu? Pluggar gubben fortfarande? Hoppas det löser sig med hunden, hade gärna tagit den men vi har väl inte de bästa förrutsättningarna om han inte går så bra ihop med barn!

  • Jenka1

    Kikar in en snabbis för att önska alla trevlig midsommar. Här är det fullt upp med packningen. På midsommardagen bär det iväg. Håll tummarna för att vi överlever utan vår lilla skrotis.

    Kramar på er.

  • Tessita

    Vill också önska alla en glad solig midsommar! Vi drar mot Dalarna som vanligt och firar, skönt med en extra dag ledigt imorgon!!

  • Snorky

    Trevlig resa Jenka!! Du ska se att det går bra...

    Trevlig midsommar resten!

    Idag börjar mitt allvar... kl 16 kliver jag på schema igen på jobbet! Usch vad deffinitivt det känns... men tack o lov en mjukstart! Jobbar bara ikväll idag och dag fram till 14 imorrn och sen är jag ledig en vecka igen!
    Vi åker också  bort över midsommar... jag blir hämtad på jobbet imorrn när jag slutar så åker vi direkt till Enköping!


    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Gosan83

    Oj va ni skriver när man inte hinner titta in här så mycket!!!!

    Hinner inte skriva allt jag vill men vi fikar gärna på måndag, ska till bm kl 15 på efterkontroll så gärna på förmiddagen.


    Imorn åker vi till mina föräldrar och firar midsommar, skönt med barnvakt så man kan dricka lite vin.


                         TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOP

    Och Jenka ha en trevlig resa


    Stolt mamma till Eleanor 20061109
  • linus

    Trevlig midsommar!!!

    Vi är kvar i stan å firar med vänner här hemma .
    Blir en tur til lKarlslund på em för dans runt stången osv.

  • Esprie

    Oj oj oj ! här skrivs det friskt !


    Hoppas alla har har den trevlig midsommar Nu håller vi på att packa för imorgon ska vi åka till kusten och renovera lite. Perfekt start på semestern. Hoppas bara det inte blir för kallt.
Svar på tråden Kim och hans vänner 4