• Micke B

    Nyblivna pappor i Östergötland.

    Hej allesammans. Tänkte jag skulle kasta ut en tråd till alla er vilsna Östgötar som precis har fått barn.

    Har själv fått en liten Max på 3455g. och 50cm. den 10/1-09.

    Alltid kul att utbyta erfarenheter med andra i samma situation.
    Så kom in ta av er skorna och kasta upp fötterna på bordet och stanna ett tag vetja.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-19 20:26
    Och vi behöver inte bara prata om våra barn. Utan allt som kommer upp är välkommet.

  • Svar på tråden Nyblivna pappor i Östergötland.
  • Gilthas

    Kan väl inte säga att jag är nybliven pappa - men är östgöte iaf. Pappa till en 18-månaders grabb...

  • Micke B

    trevligt. Var i Östergötland bor ni? Jag själv är från Norrköping.

  • TARANTINO

    Har inte precis fått barn, har dock BF 6/6. Första barnet och vi längtar som fan just nu :)
    Bor i Linköping.

  • hellmaster
    Svar på #3
    tja boys!!har en 6 månaders dotter och bor i norrköping men är från linköping!så du får ev barn 6/6 kul som fan..vi gick över 2 veckor.om du inte vet vad kärlek är kommer du fatta så fort han/hon tittar ut för fy fan vad man älskar den lille skiten!!!skulle ge mitt liv för henne utan att tveka en sekund
  • TARANTINO

    Tjena Hellmaster! Ja, kul som fan :) längtar grymt mkt på att han ska ploppa ut hehe, tog reda på att det kommer bli en liten Wiggo
    Kan förstå att man inte skulle tveka på att ge sitt liv för ens barn, älskar honom redan fast vi inte ens har träffats än hehe.

  • Micke B

    Jag kan inte annat än hålla med. Skulle offra precis allt för min lilla Max. Vi gick över tio dagar och förlossningen gick på 5tim. Så det var inte så mycket att tveka på det skulle gå fort som sagt. Snutten ligger och sover hos Mamma nu och jag ska försöka städa lite innan släkten kommer förbi. Var bara tvungen att kolla lite på nätet först.

    Hellmaster: Grattis till dottern.

    Tarantino: Lycka till du med. Att se sitt barn födas är en stor grej. Det är det absolut bästa jag någonsin har upplevt...

  • TARANTINO

    Micke: Jag kan förstå att det måste vara en mäktig känsla i klass med inget annat. Har svårt för att grina och visa känslor just nu, men känner på mig att det kommer rasera under förlossningen och när barnet äntligen har kommit ut. Kan knappt tänka hur man kommer känna sig då.

    Känns samtidigt jäkligt nervöst, är ju en sån stor grej samt omställning. Nu är det inte ens egna liv som kommer gå i första hand längre.

  • hellmaster
    Svar på #7
    tarantino!!jag var som du med känslor iskall....men när hon tittade ut grät jag som en liten skolflicka
  • hellmaster
    Svar på #8
    tack micke o grattis så mycket själv
  • TARANTINO

    haha ja, kan förstå det. Lär grina som en liten skolflicka jag med haha

Svar på tråden Nyblivna pappor i Östergötland.