• 3 hjärtan

    Vi som plussade januari 2007! Här fortsätter vi!

    Här fortsätter vi som började prata när vi fick våra efterlängtade plus i januari 2007!

  • Svar på tråden Vi som plussade januari 2007! Här fortsätter vi!
  • mamma 05 07 09
    SandyL skrev 2009-06-08 18:05:43 följande:
    Ingen bebbe här inte!!
    håller tummarna för dig, det vet du!
    ღ ღ ღ
  • SandyL

    Sofye


    Va hos bm idag iaf... allt bra... om inget händer innan fredag, ska jag te förlossning då på sån där kontroll. Sattes ju igång på kvällen med Engla efter den kontrollen.....så till helgen har jag nog bebis!

  • HaltaLotta

    Nu har Lova fått ögoninflammation tror jag. Hon var röd i ögona igår, kladdig i morses men nu ser dm helt normala ut igen. Inget kladd, inget rött.

    Är det ögoninflammation då? Kans det gå över så fort?

  • helena1981

    Viss ögoninflammation kan ju gå över av sig själv. Nu är det ju ganska mkt pollen också, så hon kanske reagerar på det. Hoppas att det inte blir värre.


    Spännande SAndyL!! Hoppas att det händer något innan fredag!!!


    Här har jag en liten förkyld Alexander och så har han fått lite förkylningskrupp också stackaren!!! Hoppades på att vi skulle få vara förkylningsfria nu när jag har blivit frisk, men inte. Så idag är vi inne och tar det lugnt, till min sons stora förtret.


    Annars lallar livet på. Julia och jag var hos barnläkaren igår eftersom att hon är så smal. Han tyckte att allt såg fint ut, men att vi ska fortsätta väga henne varannan vecka och om hon tappar mer mot sin längdkurva (ligger nu ca 2 kanaler under) så ska vi utreda vad som kan vara fel. Så jag ammar på och om en månad så kan jag ju börja ge henne gröt också.

    På torsdag så ska vi åka upp till norrland, så jag hoppas att A är ganska kry till dess.


    Alexander 071002 + Julia 090305
  • mamma 05 07 09

    Måste bara skvallra, Sandy har fått en liten tjej :)

    Ottisen: ingen aning, borde det ju kunna göra men håll lite koll.


    ღ ღ ღ
  • SandyL

    Hej!!

    Tack för grattis

    Allt gått jättebra! Hinner ej skriva mer nu..

    Kramis!!!!

Svar på tråden Vi som plussade januari 2007! Här fortsätter vi!