• BasseKatt

    TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)

    Hej alla som fött tvillingar i början av 2007 samt alla andra som vill landa i denna goa tråd! Välkomna!

    Tidigare trådar med samma gäng:
    Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m12268119.html
    Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m15046511.html
    Tråd 3: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m18018307.html
    Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21405101.html
    Tråd 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23964298.html
    Tråd 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27097410.html
    Tråd 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29894198.html
    Tråd 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32909225.html
    Tråd 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35403858.html
    Tråd 10: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38417660.html
    Tråd 11: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41499563.html

    Vi träffas då och då - ibland många, ibland få!
    Info om kommande träffar finns i separata trådar...
    Sthlmsgängets återfinns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

  • Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)
  • FiaEleonora

    pico-
    fy vilken dag... Men då får du tänka som jag gjorde för ett tag sen! NU kan det iallafall INTE bli sämre!!! Många kramar till er!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • FruHeo

    pico: nej usch och fy vilken dag. Skickar en massa massa kramar till er alla,

    Tack för tummarna. Det har gått rätt okej, lite nya mediciner, lite nya förmaningar, massa rör med blod tog de men jag ser ut som en fullblodsnarkoman på armarna. Är tokigt trött men längtar efter att få komma hem till Melina och Saga

  • Mini Pantern

    Idag fick jag svar på vad det var. Var till vc och de sa att de var virus vilket jag tycker de säger så fort de inte riktigt vet. Men jag mår iaf bättre idag. Själv tror jag att det var en kroppslig stressreaktion för all stress förra veckan och några veckor innan dess.

    Tack för ditt svar Komandiva.

  • FiaEleonora

    mini pantern-
    Vad skönt att du fick reda på var det var.!!! Själv hade jag verkligen ingen aning... Mår du bättre idag?


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Mini Pantern

    fia: ja jag mår bättre, har iaf ingen frossa eller svettningar utan bara en konstig värk i ryggslutet. Känns lite som födslovärkar närå men mensvärk typ men det går väl över det med hoppas jag.

    Hur är det med dig? Fortfarande hemma och tar det lugnt hoppas jag.

  • prinsessanfrida

    Hallå där ni tappra!

    Stort grattis till Basse med familj! Räknar med fullständig, detaljrik rapport snart så man får snyfta en tår! Jag gråter jämt när jag läser förlossningsberättelser!

    Pico - grattis till examen, själv ska jag skriva uppsatsen som är det sista jag har nästa vår...

    Fia - vilka skrutt-graviditeter du får! Orättvist! Kämpa kämpa och vila vila!

    Yret - jobbet har jag ju redan grattat till men väldigt tråkigt att höra att du mår så dåligt! Ring om du vill! Tyvärr fungerar mobilen sisådär sedan Rut diskade den ordentligt...

    Idag var min sista dag på jobbet för detta läsår och nu väntar 8 ljuvliga semesterveckor. Vi drar till Ljusterö imorgon och jag stannar månaden ut med barnen så Johan får jobba hur mycket han vill. Hans företag går oerhört bra och jobben hopar sig i högar om han inte jobbar som en tok hela tiden...

    Komandiva - jag har en tom (from 1 juli) 3:a på 71 kvm men den ligger vid Brommaplan. Ring om du är intresserad. Svärfar har en 2:a i Bagarmossen också (1:a hand från 1 juli) men det blir nog väl trångt och krångligt till Gröndal.

    Natti natt på er alla!

  • beta

    JÄTTESTORT GRATTIS till Basse, Tholi och Emil! Vilken underbar lycka och lättnad!!!!!!! Hoppas liksom prinsessan på detaljer senare.

    MiniPantern - Skönt att du mår lite bättre för det lät riktigt räligt.

    Pico - Nä, fy bubblan vilken skitdag ni har haft. Imorgon blir det bättre!

    Heoo - Skönt att det gick OK hos läkaren. Hoppas att du får må bättre nu.

    Nu har jag sommarlov på riktigt ända fram till 11 augusti. Tjoho!!!!

    Bamsekramar till er alla underbara.

  • FiaEleonora

    mini pantern-
    Skönt att det är bättre, hoppas att det onda i ryggen försvinner snart med!!! Japp hemma och vilar, skönt att det är sol så man kan ligga ute iaf! Ska iförsig in till stan idag och klippa och slinga håret. Har inte gjort det på ett halvår....

    frida-
    Ja eller hur? Kunde jag inte fått en någorlunda normal grav så man kunde njuta... För mig är graviditeter förknippat med hemskheter...


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)