• Lalune2

    Glassarna glassar vidare!

    Såg att tråden snart går ut och tänkte därför öppna en ny!

  • Svar på tråden Glassarna glassar vidare!
  • Björkeli

    Hej Tjejer!

    Madge: Det var tråkigt att läsa om din pappa. Förstår att det drar igång en massa känslor och tankar. *kramar om*

    Gislöv: Va tufft att behöva göra det, hoppas det vänder snart så att alla inte behöver gå.

    Här har jag fullt upp. Vi letar också större lgh då den 3:an vi äger krymper för varje dag. Var igår och tittade på en 5:a som såg super fin ut på hemnet och som vi nästan bestämt oss för att bjuda på om visningen gick bra. Så kom vi dit så var det en jävla slarv renovering i hela lgh!! Tapeter som var snea, som lossnat, som bubblade sig, som buktade. Nytt kök stod det i annonsen...jo visst, delvis!! Den gamla stommen var kvar som var inrökt gul! Kul!! Badrummet var övermålad våttapet, gaderober inrökt gula med nymålad dörr bara osv osv osv. Vad bilder kan luras!!

    Nu ska vi titta på en 4:a idag som någon redan lagt bud på men vi får komma ändå eftersom inget är helt klart ännu. Men min sambo har en bild av att han ska hitta ett ställe där man inte behöver göra något alls...vilket man inte lär göra...suck. Jaja.

    Jag ska lämna in en hemtenta på söndag där jag ska kartlägga en verksamhets processer osv. O det går trögt, har tankarna på helt andra håll!

    Men det är små bekymmer jämfört med några av er andra.
    Hoppas ni snart känner er bättre!!
    Stoooooor kram på Er!

  • Gisse the one

    Hej igen.

    På onsdag ska alla uppsägningar verkställas.....så alla får gå.

    Vi fick besked i måndags så vi har inte mycket tid på oss. Fin jul min personal får........

  • calcioaddict

    Nej, vad tråkigt att höra, Madge! Jag har en kompis vars pappa fick diagnosen för ett par år sedan. Som Tinto säger så går forskningen framåt med stormsteg, och han har fått bra bromsmediciner.

    Gisse: Jag är väääldigt glad att jag inte har personalansvar. Och vad tråkigt för hela arbetsgruppen!

    Björkeli: Oj, vad spännande med lägenhetsjakt!

  • Lalune2

    Hej alla,

    Hoppas att ni har det bra!

    Madge, vad tråkigt.

    Här jobbas det bara som ni ju vet. Dessutom har vi idag varit på utredning med sonen för ev bokstavsdiagnos. Blev väldigt mycket mer påtagligt när man påbörjar en utredning.

    Björkeli, hur går det med lägenhetsjakten?

  • Madge

    Jag är här, men får köra pekfingervalsen för det mesta så det blir inte mycket skrivet... karptaltunnelsyndrom . Tycker det räcker med foglossning.

  • calcioaddict

    Soleil: Hoppas ni kommer att få den hjälp ni behöver i och med utredningen.

    Madge: Nej, inte karpaltunnelsyndrom också!

    Gud, jag och D såg en riktig snyftare igår, John Q. D brukar alltid lipa värst, men nu kunde inte ens jag hålla mig!

  • Tintomara

    Soleil: Har ni fått reda på något mer runt utredningen eller väntar ni på besked från dem som gjorde den? Känns det bra att det blivit en utredning eller är det bara jobbigt?

    Madge: Usch, det som gör så in i bängens ont. Jag vet att för en del så går det över i och med förlossningen, hoppas att det gör det för dig.

    Calcio: Jaså du satt och lipade! Vad är det för en film egentligen? Påminn mig om att inte se den, jag gillar inte sorgliga filmer

  • calcioaddict

    Tinto: Sjuka barn och desperata föräldrar. Kan det bli mer snyftigt?

Svar på tråden Glassarna glassar vidare!