• LoLiNi

    Vi som gör äggdonation ute i Europa, #2

    Vi som gör äggdonation ute i Europa, #2


    Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
    Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}

    Klippte ut det som vi hade i tråden sen förut…
    Antar att det lika gärna kan vara jag som startar en ny tråd! :)
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #2
  • Caribe

    Låla - Förlåt vännen, tog inte sista listan har inte vaknat ordentligt när jag inte får mitt kaffe....

  • kramiiis

    kikar messt in för att säga kram innan jag åker tidigt imorgon bitti.

    KRAMAR!!!

    får se om jag kika in innan jul och nyår eller om jag tar långpaus härifårn, för isf önskar ja er god jul och gott nytt år nu oxå, så jag inte glömmer det{#lang_emotions_tomte}


    ♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
  • Caribe

    Kramiiis ha en riktigt underbar semesterresa och jag hoppas du och maken får riktigt roligt tillsammans och kan ladda era batterier till 100% inför nästa försök, drick ngn smarrig drink åt mig {#lang_emotions_cheers} Kram Kram och God Jul och Gott Nytt År om vi inte hörs innan!

  • kramiiis

    caribe: jupp ska ta en drinkt åt dig
    längtar som en tok nu!

    Du vet att jag håller tummarna för plus åt dig! det är det första jag vill läsa när jag loggar in på fl igen!
    kram!


    ♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
  • LoLiNi
    kramiiis skrev 2009-12-14 11:14:03 följande:
    kikar messt in för att säga kram innan jag åker tidigt imorgon bitti. KRAMAR!!! får se om jag kika in innan jul och nyår eller om jag tar långpaus härifårn, för isf önskar ja er god jul och gott nytt år nu oxå, så jag inte glömmer det
    {#lang_emotions_tomte} God jul & gott nytt år, hjärtat! Ha det så skojigt nu! Du kan väl ta en slurk ur drinken du tar för Caribe från mig - så det inte blir för många drinkar menar jag... ;)

    Jättemånga sol-kramar
    Låla
  • Lilla Fia 65

    Grattis Annikamarie

    Låla: Man har de frysta kvar gratis i ett år. Efter ett år får man börja betala för dem för att få ha dem kvar, minns inte hur mycket...

  • kramiiis
    LoLiNi skrev 2009-12-14 11:55:39 följande:
    God jul & gott nytt år, hjärtat! Ha det så skojigt nu! Du kan väl ta en slurk ur drinken du tar för Caribe från mig - så det inte blir för många drinkar menar jag... ;)Jättemånga sol-kramarLåla
    hihihi smart kram hjärtat! jag hoppas att allt snart känns lättare! massor kramar
    ♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
  • sodkt

    kramiiis Ha en härlig semester med mycket god mat och dryck, ladda batterierna och mys.... Det 'r ni båda värda.. Vi tar nya tag efter årsskiftet!

  • kramiiis

    sodkt: tack vännen!

    har äl i dagarna, så hoppade på sambon imorse och tänkte väl göra imorgon oxå slappna av fick jag som råd från min barnmorksevän {#lang_emotions_innocent} hur nu det hjälper min äggproduktion och kvalité vet jag dock inte. *kliar mig i huvet*
    Men alltid värt att hoppas på mirakel

    efter årskiftet då ryker det! många plus ska det bli här


    ♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #2