• Svar på tråden Vi med blödarsjuka barn 10
  • EmiliA o7
    Fru Mi skrev 2010-05-12 11:26:21 följande:
    Ditten: Och ni andra med såklart, men såg att du skrivit om bebisens vikt på facebook. Vill inte att alla där ska veta men 10dagar innan beräknad förlossning ska det bli kejsarsnitt så vi behöver inte fundera så mycket på vikten. Eller hjärnblödning heller för den delen. Känns skönt, hoppas vi gör det i onödan men det spelar ingen roll.Så, 2barnsmamma om två veckor alltså
    Lycka till.. :)
  • SkruttenåSkruttan
    Vist finns jag på facebook! Linda Gillberg heter jag
    Du får gärna söka upp mig!

    grodunge skrev 2010-05-10 19:32:24 följande:
    Det verkar som trådarna faktiskt inte stänger nu för tiden Några har jag kontakt med på facebook, men Fru Mi och Skruttenåskruttan har jag inte som kontakter där. Finns ni på facebook?
  • EmiliA o7

    Jag skulle oxå vilja ha kontakt med några på Facebook.. {#lang_emotions_laughing}  Verkar juh inte som så många skriver här, nu när jag väll har börjat skrivit här.. {#lang_emotions_wink}

  • 4mirakel

    Jag finns också på FB (som några av er redan vet), ni som inte redan är mina vänner där kan väl inboxa mig så att vi kan få kontakt där om ni vill :)

  • Fru Mi
    EmiliA o7 skrev 2010-05-13 20:45:09 följande:
    Jag skulle oxå vilja ha kontakt med några på Facebook..   Verkar juh inte som så många skriver här, nu när jag väll har börjat skrivit här..
    Lite synd att vi inte skriver mer här för det jag diskuterar med er är inget jag i större utsträckning diskuterar med mina vänner på facebook.
    .
  • grodunge
    Fru Mi skrev 2010-05-14 11:15:12 följande:
    Lite synd att vi inte skriver mer här för det jag diskuterar med er är inget jag i större utsträckning diskuterar med mina vänner på facebook.
    Vi får helt enkelt se till så tråden inte glöms bort! Det är ju även viktigt ifall några nya vill dyka upp!
  • loppan182
    Fru Mi skrev 2010-05-14 11:15:12 följande:
    Lite synd att vi inte skriver mer här för det jag diskuterar med er är inget jag i större utsträckning diskuterar med mina vänner på facebook.
    Håller med. Här kan man diskutera sånt som kanske känns ointressant att lägga ut på facebook. Jag vill verkligen inte heller att denna tråden glöms bort. Ni som skriver här var min räddning och ett stort stöd när vi fick sonens diagnos. Bra forum att utbyta både bekymmer och glädjeämnen.
  • MimmiBoss
    loppan182 skrev 2010-05-14 17:27:56 följande:
    Håller med. Här kan man diskutera sånt som kanske känns ointressant att lägga ut på facebook. Jag vill verkligen inte heller att denna tråden glöms bort. Ni som skriver här var min räddning och ett stort stöd när vi fick sonens diagnos. Bra forum att utbyta både bekymmer och glädjeämnen.
    håller med fullt ut.. utan denna tråd, så hade vi känt oss väldigt ensamma i den långa resa hittintills med vår sons sjukdom.....även om man kan vara väldigt öppen här så är det inte samma som på fb. där blir det liksom 'allas business'. det vill iaf inte jag utan själv kunna välja vad jag vill berätta öppet om...

    Loppan182- hur går det där hemma för er?? vi ska på besök på Leos fsk för första gg idag - träffa arbetslag och den fsk ll som ska 'ha extra koll på busfröet' Karin kommer även dit idag....
  • Urmakarn
    MimmiBoss skrev 2010-05-19 09:35:22 följande:
    håller med fullt ut.. utan denna tråd, så hade vi känt oss väldigt ensamma i den långa resa hittintills med vår sons sjukdom.....även om man kan vara väldigt öppen här så är det inte samma som på fb. där blir det liksom 'allas business'. det vill iaf inte jag utan själv kunna välja vad jag vill berätta öppet om...Loppan182- hur går det där hemma för er?? vi ska på besök på Leos fsk för första gg idag - träffa arbetslag och den fsk ll som ska 'ha extra koll på busfröet' Karin kommer även dit idag....
    Ni vet väl om att man kan välja vilka som ska se statusmeddelandena på FB?

    Så här gör man:
    Börja att lägga in dina vänner i olika listor som passar dej bäst.
    Sedan när du ska skiva ett statusmeddelande så väljer du vid hänglåset brevid delaknappen vilka som ska se det.

    Ni får gärna bli mina vänner på FB, inboxa mej =)
    /Emma
Svar på tråden Vi med blödarsjuka barn 10