• Svar på tråden Informationsgruppen tråd nr 15!!!
  • leyley

    Ni får nog hem ett brev snart om 4års-kollen.
    Vi har ändrat nu så vi gör allt på bvc. Hon sa att det var okej om det var okej för oss, då behöver inte vi hålla på att trixa om ännu en tid. Så nu ska vi dit den 18e då.

    Vi var på bvc i måndags. William har ju utslag. Han fick ju de när han var sjuk för några veckor sen och nu kom de tillbaka igen. Eller, han har haft de hela tiden fast ljusa, nu blev de röda igen och det kliade mer. Dessutom tappar han skin på händer, fötter och läppar. De kan typ inte enas om vad det är. Förutom något virus då. Men det kanske är som så att han haft Femte sjukan och Scharlakansfeber samtidigt då... Konstigt. SKönt med Clarityn iaf!

    Vinga, Grattis i efterskott till Nora!! :)

    Susi, Jag såg dig en dag ute på gården när jag åkte förbi... Din jacka spricker väl snart? ;) Ja, nu är det inte lång tid kvar!

    Vi ska ju få en liten bebis i släkten i år :)


    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Susi

    Leyley: femte sjukan är ju tydligen nått som går... ena halvan av familjen vi bodde grannar med förrut har haft den nu. ja hade inte ens hört talas om den {#lang_emotions_surprised}
    tur det finns mediciner å att han är bättre!!
    hur är det med dig då???

    ja nog 17 börjar det bli drygt att hitta kläder man kan ha nu...har ja för tjock tröja under jackan går den inte att stänga fast svårast är skor just nu, sväller så det är svårt att få på nått...har mina fodrade gummistövlar som är toppen men inte alltför snygga då

    är det din kusin du menar som ska tillföra er släkt en bebis, eller?? {#lang_emotions_dreamer}


    ღVictors mammaღ
  • leyley

    Ja, jag hade inte heller hört om Femte sjukan. Det var väl 3v sen han hade den. Eller har då. Idag såg jag utslagen igen och det är värre. Men de ska ju gå bort. Man kan få tillbaka utslagen några gånger inom några veckor och sen blir man immun! Tycker det är lite läskigt när han lossnar skin. Men jag tycker det är lite roligt att ta bort  det ;)

    Nja, orkar inte med mina bihålor så jag säger typ att jag mår bra. Orkar inte tänka på det längre. Har haft ont sen v.34. Ska få 6 sprutor i magen på tisdag. Började med 4 och har haft 5 st några veckor. Less...

    Japp, det är min kusin jag tänker på:) Kul tycker jag!

    Tur att du snart ska ha så du inte behöver köpa ny jacka och sånt! :)


    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Susi



    {#lang_emotions_heart} trevlig alla hjärtans dag på er alla {#lang_emotions_heart}


    ღVictors mammaღ
  • Susi

    Nix, ingen bebis än här.... är sååå trött på denna väntan!! BF+2idag....

    Är ju så härligt väder ute, eller de ser iaf ut att vara de men de är såå kallt!!

    Nu är V på dagis å D jobbar å ja är hemma å har de bra borde dammsuga men råttorna får växa till sej för ja ska nog ta å lägga mej å sova ett tag, blir lite halvdant med sömn på nätterna när ja vaknar typ 100ggr....

    Hoppas de är bra med er!!!


    ღVictors mammaღ
  • Susi

    Tackar Leyley
    Ja nu är han äntligen här, vår Walter =)
    Hade en snabb å bra förlossning, dock inte smärtfri ;) men ja är hur nöjd som helst!! Ville ju hem på en gång men de släppte inte hem oss eftersom de vart lite sugklocka på slutet så vi fick vackert stanna där i 48h...men tiden gick fort å nu är vi ju hemma! Bild finns på http://www.ltdalarna.se/templates/IFrame____5769.aspx inte den bästa direkt men men alltid nått...

    Ha de bäst så hörs vi!!


    ღVictor & Walters mammaღ
  • leyley

    vilken goding :) Och lik sin pappa ser jag ;)
    Vad skönt att du är nöjd med allt :)
    Hoppas vi snart kan ses!


    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Vinga
    {#lang_emotions_flower} GRATTIS till LILLEBROR, Susi! {#lang_emotions_flower}

    och TACK för affären - hoppas att gungan uppfyller önskat ändamål så att säga!
    och skönt att bli av med den då den bara stod under trappan och "samlade damm" i princip, i väntan på att få lugna ner någon annan bebis än de som blivit stora här hemma

    Vi kanske kan träffas framöver?
    Känner att det är dax, saknar er :D
    och vill hålla i en bebis!
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.♥ Nora 060206 & Nellie 071122 ♥.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Susi

    Huvva, huvva va tiden går fort!!!!!!!!! {#lang_emotions_sealed} 
    Walter är redan en månad gammal å ja tycker det är fullt upp med allt som ska hinnas med!
    Men vi får verkligen ta å planera in en träff snart så det inte blir att det dröjer 100år mellan våra träffar
    Ja kan ju i stort sett när som helst bara ja får veta i god tid så planerar ja in det å prioriterar om i kalendern

    Ha det så gott i vårsolen!! {#lang_emotions_sunny}


    ღVictors mammaღ
  • Susi

    Hallå där brudar!!!

    Inte mycket skrivet här heller... å inte har vi fått till nån träff heller!! :(

    Hoppas ni har de bra så SKA vi ses innan jul iaf

    Kram kram


    ღVictor & Walters mammaღ
  • Susi

    Nu har ja hittat hit igen....hade fepplat bort mitt lösen men nu är de fixat igen =)

    Inte mycket som händer på denna sida dock... :/

    Hoppas allt är bra med er!!!


    ღVictor & Walters mammaღ
  • Susi

    Tror ja fixat till det nu ;)


    ღVictor & Walters mammaღ
Svar på tråden Informationsgruppen tråd nr 15!!!