• josieposie

    I år blir de 4 år...!!! (och 3 av dem ska få syskon snart...)

    Jaha... Då var det dags för en ny tråd igen...

    Det blev ju inte så många sidor på den andra innan den gick ut så jag tycker vi försöker bättra oss och skriver lite mer i denna...

    Det var ju så roligt att träffas sist...


    Alice född 061111 BF 100612
  • Svar på tråden I år blir de 4 år...!!! (och 3 av dem ska få syskon snart...)
  • josieposie

    Hejsan...

    Vabbar nu andra dagen med Alice och det är ganska tråkigt... Hon vill bara se på TV... Vad gör ni andra med era barn när ni vabbar... Svårt att tvinga henne från TV:n men hon måste ju få fyrkantiga ögon snart...

    Fick "godismedicin" dvs Alvedon som smälter i munnen av Mia och Wilma tom intygade att de var goda men Alice tyckte de var BLÄÄ... Flytande sopttade hon ut över hela mig... suck... Fick luras med att jag skulle sätta salva (Xylocain) i rumpan och tryckte sedan i en supp... Dettta gick bra typ 4 ggr men sedan fattade hon ju vad jag gjorde men hon tog hellre det än "godismedicinen"...

    Jaja... hon verkar vara bättre nu... Inte varit snorig alls men lite hes...
    Typiskt... Enda gången jag funderat på att låta min chef/doktor titta på henne så är han sjuk själv...

    Nu ska jag snart åka till Maria för att hänga upp och stryka till skrynkliga kläderna som jag ska visa... de har legat i väskan i D´s bil lite för länge och jag glömde ta dem i morse...

    Ha det...

    Kram


    Alice född 061111 BF 100612
  • Boo 79

    Tack för igår Maria o Jossan =)


    Oliver född november 2006 och nästa BF är 28/6 2010!
  • lillälva

    Tack för igår Maria, och Jossan förstås!

    Var skönt att komma ut och träffa lite vuxna efter all hemma-tid! Visst är det skönt att slappa i soffan, men det finns en gräns för det oxå!

    Ha det så gott!

  • Boo 79
    Har fått en del att göra idag på jobbet (skönt) men om jag hinner så kommer jag till stadsparken sen. Får se lite när jag blir klar.
    Oliver född november 2006 och nästa BF är 28/6 2010!
  • Mizaja

    Jag och Josef är i stadsparken vid strax innan 15 Tar med ostsmörgåsar och juice så han får mellanmål där

    Nån mer som kommer?

    KARIN jag glömde ge dig blöjor" De låg precis brevid där du satt i torsdags TYPISKT!

    <min mobil är upphittad så SMSA om ni kommer till parken"

    Kram Maria

  • Tiingeling

    Karin, Stackare!!! Vad läskigt att de inte visste först vad det var.
    Men skönt att det börjar bli lite bättre!!

    Här har vi kräksjuka, eller inte vi, bara bönan.... men nu verkar det lätta för hon vill äta kakor!!!

    Hoppas att det är bra med er andra "tjockisar" och ni övriga med!
    Vi kan nog inte ta oss till stadsan idag men det hade varit kul att ses snart....

    Lilleman börjar på dagis nästa vecka..... hua!

    kram kram

  • Mizaja

    tack för idag Karin Linda och Jossan TREVLIGT!!

    EMMA VAD JOBBIGT FÖR FLISAN :( Har du fått plats nu?¨

    Kram Maria

  • lillälva

    Emma - usch! Hoppas ni andra slipper! Vi har (peppar, peppar) inte haft magsjuka här sen Alicia kom - skönt!

    Jaha, idag har vi bf här, men det är så lugnt så lugnt! Har varit i stadsparken och vandrat runt hela fm... får se om det ger resultat!

    Ha det så gott!

  • jomi

    Karin: Får vi hoppas på att det ger ett resultat av gårdagens promenad då

    Tycker att det blir spännande nu framöver...lova att hålla oss uppdaterade när det händer något Kram


    Längtar.....
Svar på tråden I år blir de 4 år...!!! (och 3 av dem ska få syskon snart...)