• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 8 Feb 20:13
    99676 visningar
    49 svar
    49
    99676

    Vaxning av underliv

    Ni tjejer som vaxar ert underliv..Hur mycket vaxar ni bort? Gör ni mönster och sånt man läst om? Isåfall vad? Hur ofta behöver ni vaxa? Och..är det inte pinsamt att vaxa allt inför hon som vaxar er? Vill vaxa ..så trött på rakning och kliandet..men är osäker på hur mycket...

    Har lagt det under sex och sånt för att jag endast gör det för att det är sexigt.

  • Svar på tråden Vaxning av underliv
  • Anonym
    Äldre 8 Feb 20:39
    #1

    Jag är med jätte nyfiken hah har inte heller vågat än, vad ska man säga när man ringer liksom " Hej jag vill vaxa musen!" skit dumt:P o hur långt måste håret vara innan man vaxar??

  • Rockan­gel01
    Äldre 8 Feb 21:22
    #2

    Vaxning is da shit!

    Mycket bättre än att raka.Och det är inte pinsamt alls.
    Håret bör vara några cm långt.Jag brukar vaxa bort allt ibland..andra gånger lämnar jag lite ovanpå

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 8 Feb 22:40
    #3

    Men vad säjer du då..?? Lägger upp och särar liksom..jag har..antar att dom flesta har..hår på blygisarna och ner mot anus..

  • Anonym (ovaxa­d)
    Äldre 9 Feb 10:37
    #4

    Det finns intimvax att köpa så att man kan göra det själv...

    Jag har KÖPT men inte vågat använda det än :-/
    Förra helgen skulle min älskling få göra det... meeen jag fegade ur

    NI SOM VAXAR SJÄLVA... Hur GÖR man ???

    (står ifos på förpackningen men jag tycker det är en luddig beskrivning)

  • Rockan­gel01
    Äldre 9 Feb 15:37
    #5
    Anonym (ovaxad) skrev 2010-02-09 10:37:23 följande:
    Det finns intimvax att köpa så att man kan göra det själv...Jag har KÖPT men inte vågat använda det än :-/ Förra helgen skulle min älskling få göra det... meeen jag fegade ur NI SOM VAXAR SJÄLVA... Hur GÖR man ??? (står ifos på förpackningen men jag tycker det är en luddig beskrivning)
    Gå på salong annars bör du låta nån annan göra det åt dig.Det blir inte bra annars.
  • Rockan­gel01
    Äldre 9 Feb 15:39
    #6
    Anonym (Nyfiken) skrev 2010-02-08 22:40:51 följande:
    Men vad säjer du då..?? Lägger upp och särar liksom..jag har..antar att dom flesta har..hår på blygisarna och ner mot anus..
    Du ringer salongen och säger vilken typ av vaxning du har tänkt göra.Ska du bara vaxa bikinilinjen och ovanpå behöver du ju inte ligga och sära.Men ska du ha en brazilian vax..Ja,du får du ligga och visa allt
  • Anonym (M)
    Äldre 9 Feb 15:40
    #7

    Jag ber min pojkvän vaxa åt mig,svårt att komma åt själv tycker jag.Och det blir jätte bra när han gör det.

  • Ellizz
    Äldre 9 Feb 21:19
    #8

    jag tycker brasilian borde kunna väljas till när man är på gynundersökning. Då ligger man ju ändå och särar :P

  • Shangh­aiLily
    Äldre 9 Feb 21:27
    #9
    Ellizz skrev 2010-02-09 21:19:02 följande:
    jag tycker brasilian borde kunna väljas till när man är på gynundersökning. Då ligger man ju ändå och särar :P
    Fy fan va smart! En helt ny sorts kvinnoklinik. Man kanske ska starta en klinik som utför undersökningar, preventivmedel, vaxning, intimpiercing och utprovning av korsetter och andra underkläder. =)

    Kanske blir lite roligare att göra gynundersökning om man kan shoppa nåt kul samtidigt eller få en brasilian ..
  • Anonym
    Äldre 9 Feb 21:42
    #10

    Du bokar en brasiliansk vaxning.

Svar på tråden Vaxning av underliv