• Äldre 11 Feb 08:52
    150748 visningar
    2830 svar
    2830
    150748

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 1 Mar 20:13
    Kristallen: trist med kräk. Det är inte astman som gör det?

    Nu har vi ätit tårta min mamma fyller 60 så de kom ned med tårta. Fick veta att min kusin också ska ha barn i oktober
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 1 Mar 21:38

    Ja trist med denna magsjuka som många verkar ha åkt på. Här har vi klarat oss peppar peppar.

    Nu är det fullt upp här i några dagar. Jag och mamma fyller 90 Så i morgon ska det bakas tårtor och städas så blir det lite kalas på onsdag (jag 30) Sen bär det av till mor på torsdag (mor 60). Sen har vi lite gemensam fest på lördag hemma hos mor. Fredag är nog lugn men annars blir det en hel del tårta framöver


    Jolina är helt underbar!
  • RosaNa­pp
    Äldre 2 Mar 01:22

    syrra: kul att följas åt

    mumia: gott med tårta . Grattis i förskott.

    Kristallen: jobbigt med kräk, hoppas det ger sig snart.

    Nu borde Vs tid till läkaren varit här, men den har inte kommit än. Ringde förra veckan och dom sa att den var på väg. Vet inte riktigt vad dom sysslar med där. Utslagen är alltjämt kvar och han vägrar fortfarande annat än sojadryck, tyvärr. Jag har hittat en havreyoughurt han gillar, jordgubbssmak.

    Här är det annars väldigt tungt just nu.

  • Äldre 2 Mar 09:54

    Ja nu verkar det ha gett med sig. Inatt hände inget och idag har han bajsat och det var inte vatten . Men jag fick en lite lindrig sort igår med magknip och kass mage. Och ingen aptit så jag åt lite makaroner på hela dan.
    Men idag känns det bättre . Så nu hoppas jag på att det är över!


    Älskar mina barn och maken också BF 22/6
  • Tess82
    Äldre 2 Mar 20:42

    Här har vi också (peppar peppar) klarat oss från magsjuka hittills. Såg att det går vattkoppor på dagis nu men det är väl ingen större fara om hon får det, jobbigt om det kliar men förr eller senare så får hon det ju så bra om det blir avklarat. Nu tog sambon pappaledigt denna vecka så hon är ju inte på dagis, bara igår så vi får väl se hur det går.

    Blev uppringd om ett jobb idag så jag ska på en till intervju imorgon. Ett vikariat från den 22 mars och minst till sista juli som jag förstod det. Heltid var det också. Skulle vara klart denna vecka så jag får då ett snabbt besked denna gång, skönt att slippa vänta så länge. Håll tummarna för mig imorgon eftermiddag.


    Linnea -07
  • Äldre 2 Mar 22:24
    Tess82 skrev 2010-03-02 20:42:11 följande:
    Här har vi också (peppar peppar) klarat oss från magsjuka hittills. Såg att det går vattkoppor på dagis nu men det är väl ingen större fara om hon får det, jobbigt om det kliar men förr eller senare så får hon det ju så bra om det blir avklarat. Nu tog sambon pappaledigt denna vecka så hon är ju inte på dagis, bara igår så vi får väl se hur det går.Blev uppringd om ett jobb idag så jag ska på en till intervju imorgon. Ett vikariat från den 22 mars och minst till sista juli som jag förstod det. Heltid var det också. Skulle vara klart denna vecka så jag får då ett snabbt besked denna gång, skönt att slippa vänta så länge. Håll tummarna för mig imorgon eftermiddag.
    Håller tummarna för dig.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 3 Mar 09:23

    Här så har nog koffe åkt på det. Feber hostar som sjutton och spyr. Vet ej om han spyr mest för att han hostar men jag tror inte det. För sen så kom det fast han inte hostade. Men inte mycket. Förkyld är han me . Och emil börjar bli såååååå utråkad här hemma! Vet inte riktit vad man ska hitta på med han, men får väl följa med han ut lite och va på gången till garaget. Går ju inte direkt och va ute och leka i denna snön.
    Fy jag klagar ju bara när jag skriver här. Förlåt, ska bli lite bättre på att skriva här om roliga och bra saker me !


    Tess82 skrev 2010-03-02 20:42:11 följande:
    Här har vi också (peppar peppar) klarat oss från magsjuka hittills. Såg att det går vattkoppor på dagis nu men det är väl ingen större fara om hon får det, jobbigt om det kliar men förr eller senare så får hon det ju så bra om det blir avklarat. Nu tog sambon pappaledigt denna vecka så hon är ju inte på dagis, bara igår så vi får väl se hur det går. Blev uppringd om ett jobb idag så jag ska på en till intervju imorgon. Ett vikariat från den 22 mars och minst till sista juli som jag förstod det. Heltid var det också. Skulle vara klart denna vecka så jag får då ett snabbt besked denna gång, skönt att slippa vänta så länge. Håll tummarna för mig imorgon eftermiddag.
    Håller också tummarna för dig idag !!
    Älskar mina barn och maken också BF 22/6
  • Tess82
    Äldre 3 Mar 09:42
    3bus och Kristallen, tack vad ni är snälla
    Linnea -07
  • Äldre 3 Mar 10:52
    Tess, kul att gå på så många intervjuer och skönt att få reda på en gång! Något av jobben måste du ju få! Håller tummarna!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    Äldre 3 Mar 12:35
    2Fina skrev 2010-03-03 10:52:49 följande:
    Tess, kul att gå på så många intervjuer och skönt att få reda på en gång! Något av jobben måste du ju få! Håller tummarna!
    Ja det känns bra att få komma på intervjuer, tycker jag har sökt hur mycket jobb som helst och knappt fått ett svar och nu två intervjuer på två veckor. Hoppas mest på det jag ska på idag på skatteverket eftersom det är ekonomi jag läser men klädaffär är väl inte helt fel det heller, just nu vill jag bara ha ett jobb. Tack för tummarna!
    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15