• Äldre 11 Feb 08:52
    151857 visningar
    2830 svar
    2830
    151857

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • RosaNa­pp
    Äldre 12 Mar 18:48

    Nu är jag irriterad. L hade ju med barnen till svärföräldrarna nu när det skulle fixas med stamrenoveringen. Där fick han naturligtvis mat med mjölk i för det första, trots att jag skickade med mjölkfritt...
    Och idag har han kissat på sig 5 gånger!!! (Dom kom hem igårkväll). Så jag har frågat honom vad han fick att dricka. Jordgubbssaft säger han. Ska bli intressant att höra vad L säger om det, om det stämmer.

    Har iallafall fått tiden till nästa besök. Det som hon sa skulle bli max tre veckor efter pricktestet ska nu ske den 7 April. Dvs nästan 2 månader efter!

  • Trekid­z
    Äldre 12 Mar 22:14

    Hejhej... Kikar in innan Lets Dance drar igång igen, nu måste väl för f-n Willy åka ut ;)


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 12 Mar 22:30

    Hejsan!
    Ja..kikar mest in för att säga hej. Jag kikar in med jämna mellamrum men har liksom inte så mycket intressant att förtälja.

    Vattkoppor kan ni få skicka hit. Ina har ej haft men jag tycker det skulle sitta bra nu. Eller lite kan hon få vänta förresten för i mitten på april ska vi åka ner till min lillasyster som fyller år.

    Renoveringen här hemma rullar på. I morgon läggs golvet in och i börja på nästa vecka kommer tapeterna upp så sen kan man börja röja ut renoveringsröran

    Puzz - ja nu är det verkligen dags för willy att åka....


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 13 Mar 06:47
    Mumia, vad härligt att se slutet på renoveringen, våran har ju inte börjat än och vi har ett stort jobb att göra innan den 19 april då allt drar igång... phu... Läste att det är 10-14 dagars inkubationstid på vattkoppor så du få skynda dig hit och få några om du vill att hon ska vara frisk före påsk igen

    Inatt har varit en helvetisk natt, började när vi gick och la oss (redan vid 22:10) då började Leya grina jättemycket och lite hysteriskt, tror att hon drömde, sen somnade hon inte om helt förräns 4... testade i våran säng men där låg hon och sparkade och sparkade och kunde inte ligga still. Dock säger hon till att hon är kissnödig så vi springer iväg på toan en sväng också (fast hon har blöja). Sen vill hon sova i sin säng och sambon sitter där ända tills 4 för så fort han rör sig blänger hon på honom och börjar gnälla... Sen har hon mage att vakna 6:20!!!! Fy vad tröttsamt!!!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 13 Mar 07:43
    D P: Här vaknade J kl 6 hon med. Kräktes ned hela sängen i natt men nu verkar hon pigg har ätit frukost och så. Men hon väckte storebror då vid 6 så han var upp med henne till 7 när jag fick pallra mig upp.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 13 Mar 07:54
    2små2stora skrev 2010-03-13 07:43:29 följande:
    D P: Här vaknade J kl 6 hon med. Kräktes ned hela sängen i natt men nu verkar hon pigg har ätit frukost och så. Men hon väckte storebror då vid 6 så han var upp med henne till 7 när jag fick pallra mig upp.
    Skönt att ha storasyskon så man får sova lite längre Leya har ju fått massa koppor i underlivet så jag hoppas inte det är farligt att ha kylbalsam i dom nedre regionerna... står ju inget på tuben...
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 13 Mar 08:08
    2Fina skrev 2010-03-13 07:54:34 följande:
    Skönt att ha storasyskon så man får sova lite längre Leya har ju fått massa koppor i underlivet så jag hoppas inte det är farligt att ha kylbalsam i dom nedre regionerna... står ju inget på tuben...
    Kylbalsam kan man ha över allt. Det är säkert därför som hon har svårt att sova. Nu hoppas jag att J är frisk aptit har hon i alla fall har ätit både havreyoghurt och nästan en hel smörgås. Just nu sitter hon och dricker örtte
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 13 Mar 08:11

    Leya har ätit 1/5 risifrutti... får se om det går ner några nybakta bröd sen när dom är gräddade. Enda fördelen att vakna så tidigt är att man kan baka så man får lite färskt frukostbröd Syrra, skönt att hon verkar ha aptit och inte kräks!!


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 13 Mar 08:40

    Nu kom frukosten upp


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 13 Mar 08:53
    2små2stora skrev 2010-03-13 08:40:32 följande:
    Nu kom frukosten upp
    Konstigt hon har aptit men inte är frisk, man brukar ju liksom inte ha aptit om man är dålig heller...
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15