• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här
    Sjätte tråden hittar du här

    Här hittar du länkar till Svenska Scrapbutiker

    Här hittar du länkar till våra bloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna{#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...
  • Armine

    Hej allihop!

    Länge sedan jag va in här, hänger mest på ett annat forum numer. Här är julkortstillverkningen i full gång. Har äntligen börjat uppdatera bloggen med dem också. :)

  • Essmo

    Hej alla!
    Oj nu var det längesedan jag tittade in. Mycket med husrenovering å massa annat! Men scrappar gör jag ju såklart ändå Glimtis; välkommen till tråden. Bara å babbla på! Cia; vilken cool blogg! Massamed inspiration å roliga saker.. Sängarna var ju sååå söta! Corsell; hmmm fick för mig att du sålde av allt å skulle lägga av? hihi.. är du igång igen?

    Har uppdatarat bloggen med en Lo om min lilla Freja å en efterlysning 
    Välkomna in !
    *pekar neråt*


  • Armine
    Essmo skrev 2010-10-28 13:53:14 följande:
    Hej alla!
    Oj nu var det längesedan jag tittade in. Mycket med husrenovering å massa annat! Men scrappar gör jag ju såklart ändå

    Glimtis; välkommen till tråden. Bara å babbla på!

    Cia; vilken cool blogg! Massamed inspiration å roliga saker.. Sängarna var ju sååå söta!

    Corsell; hmmm fick för mig att du sålde av allt å skulle lägga av? hihi.. är du igång igen?

    Har uppdatarat bloggen med en Lo om min lilla Freja å en efterlysning 
    Välkomna in !
    *pekar neråt*
     Superfin LO, var in och såg den i morse, men jag är så dålig på att lämna spår efter mig. :)
    De hänglarna är ju så supersöta, verkar som det kommit en hel del som hon inte släppt i shoppen, tycker det är synd.
  • Essmo
    Armine skrev 2010-10-28 14:56:10 följande:
     Superfin LO, var in och såg den i morse, men jag är så dålig på att lämna spår efter mig. :)
    De hänglarna är ju så supersöta, verkar som det kommit en hel del som hon inte släppt i shoppen, tycker det är synd.
    Tack ! hihi,. jag är likadan, man bara susar visare lixom
    Jaaa, visst är det synd! Vet att hon lägger ut på eBay oxå, men än så länge har inte dessa kommit..
    å dom försvinner snabbt! Buhuuu,, *vill haaaaa*
  • Armine
    Essmo skrev 2010-10-28 17:28:08 följande:
    Tack ! hihi,. jag är likadan, man bara susar visare lixom
    Jaaa, visst är det synd! Vet att hon lägger ut på eBay oxå, men än så länge har inte dessa kommit..
    å dom försvinner snabbt! Buhuuu,, *vill haaaaa*
    Visst är det synd, tycker det är synd också att hon nästan bara säljer på ebay nu för jag vill inte handla genom ebay, känns säkrare att handla från hennes shop.
  • Cia o krabaten

    Essmo: Visst var sängarna söta!
    Vi har redan börjat samla glasspinnar  

  • Coursell

    Vilken härligt blogg du länkade till Cia! och jag som gör blöjtårtor bara ÄLSKADE  den supersnygga som hon hade gjort!
    Essmo, jo, jag har sålt av alla scrapgrejer, men jag har också sagt att jag ska julpyssla med barnen   och det ska nog kunna bli några fler kort, några fina tändsticksaskar ev, och lite annat med vintagebilderna Funderar på att göra några juliga vimplar med tjejerna till deras rum.

    Ha en skön kväll!


  • Essmo
    Cia o krabaten skrev 2010-10-28 18:21:12 följande:
    Essmo: Visst var sängarna söta!
    Vi har redan börjat samla glasspinnar  
    Ett trevligt samlande då Coursell; härligt att du inte lägger av helt...Gillar dina alster juh !
  • Lingonflickan

    Julkortstillverkningen är i full gång här med. Snacka om at vara ute i god tid.


    Bara döda fiskar flyter medströms
Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...