• ViSkaBliTre

    Vi som försökt länge efter mf, del 2

    Här hänger vi som försökt länge efter vi fått missfall.

    Med länge menas här att ha försökt längre än 6 månader EFTER missfallet.

    Vi kan vara lite bitchiga om du inte är på mer än första försöket, då vi har kommit längre än så i våra försök att få till en bebbe och kan vara lite bittra!

    Hoppas på fler i samma situation som vet hur det är att kämpa för att få det efterlängtade pluset igen!!

    Välkomna!!!
  • Svar på tråden Vi som försökt länge efter mf, del 2
  • ViSkaBliTre

    kikar in en snabbis (svårt att slita mig :) )

    PFB: Älskade vän! Åh va jobbigt! Men så mycket symtom att man vill testa tycker jag låter "annolunda" mot vad du brukar säga, så då fick du upp mitt hopp!! Du låter ju onekligen glet preggo! De symtomen hade jag förra gången, eller nja, byt ut illamående mot halsbränna, så är det a perfect match! 

    Testa nu är väl egentligen det perfekta.. det kan ju bli svagt plus och blir det inte det kan du fortfarande säga att det kan vara för tidigt Tycker jag är det bästa av två världar!

  • ViSkaBliTre

    Hallonet: Hur avis blev inte jag! Hönor och på landet 10 minuter från stan!! Du bor i min dröm ju! Försöker förbrilt få sambon att förstå att landet är bättre än stan!

    Lortis: Spännande att se hur det blir sen! :)

  • Posh Foxy Baby
    ViSkaBliTre skrev 2010-04-01 08:12:53 följande:
    kikar in en snabbis (svårt att slita mig :) ) PFB: Älskade vän! Åh va jobbigt! Men så mycket symtom att man vill testa tycker jag låter "annolunda" mot vad du brukar säga, så då fick du upp mitt hopp!! Du låter ju onekligen glet preggo! De symtomen hade jag förra gången, eller nja, byt ut illamående mot halsbränna, så är det a perfect match!  Testa nu är väl egentligen det perfekta.. det kan ju bli svagt plus och blir det inte det kan du fortfarande säga att det kan vara för tidigt Tycker jag är det bästa av två världar!
    Haha.. ja egentligen har du rätt men du veeeeet hur det är. Stirra på ett negativt test är bland mest plågsamma man kan göra i det här läget.
    Men jag mår verkligen "gravid" och det känns som att det är annorlunda, tveklöst. Men allt är ändå så diffust, trött är jag jämt, kissar jag ju jämt, drömmer mycket innan mens jämt... molvärk och tuttar åsså armhålan har jag jämt.
    Men det som ger mig misstanke är ju egentligen bara illamåendet och halsbrännan som verkligen INTE är inbillning.
    Ja men just det, nästäppa också.
    Kan man ha detta som PMS? Skulle fan inte förvåna mig. {#lang_emotions_dreamer}

    Nu ska jag iväg till mamma och landet en natt så nåt testande kan jag inte syssla med förrän tidigast imorn kväll och då är det ju inte morgonkissemiss... {#lang_emotions_undecided}
    What to do, what to do...
    ٩๏̯͡๏)۶
  • Posh Foxy Baby
    {#lang_emotions_minus}

    Förstår ingenting. Men känner att jag inte vill fortsätta faktiskt. {#lang_emotions_cry}
    ٩๏̯͡๏)۶
  • 3 barns mamma84
    Glad påsk till er alla

    Vad tror ni detta låter som

    Dag 20 massa massa äl flytningar dag 21 samma sak dag 22 samma sak dag 23 samma sak dag 24 samma sak fast lite lugnare men jätte våt
    Idag dag 25 och jag kännde värta molande värk höl i ca 5 sek mådde lite illa men sen var det över

    Vi har haft sex dag 20-21-22-24 ich lägger till idag med dag 25 som kommer i dag på eftermiddag eller kvällen för oss
    Äntligen alltså att man kan vara så glad!!!

    Hur går det för er alla andra ?
    Posh tråkigt med ett {#lang_emotions_minus} men det kan oxå vara för tidigt ?? håller tummarna!!!
    Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • Hallonet80
    Posh Foxy Baby skrev 2010-04-03 07:36:23 följande:
    Förstår ingenting. Men känner att jag inte vill fortsätta faktiskt.
    Tråkigt gumman   vet hur jäkla jobbigt det är å stirra på ett negativt test ! Men ge inte upp, kan vara för tidigt att testa bara ! Har du kvar dina symtom å gravkänsla så är ju chansen fortfarande god ! Du har mina tummar !
  • Posh Foxy Baby

    Tja.. bim på måndag men 2 dar innan ska det ju f-n visa svagt iallafall kan man ju tycka.

    Ger upp på fullt allvar. Skiter i att jag låter som en gnällspik men jag pallar inte detta mer. Ska ta mig f-n aldrig ta ett gravtest till i hela mitt liv. {#lang_emotions_undecided}
    Enligt google verkar det som att illamåendet kommer av halsbrännan som i sin tur kommer av... eh? Nånting annat. Jag har aldrig halsbränna nu har jag haft det hela veckan, snacka om att man fick upp hoppet när det dessutom var i samband med illamående och hjärtklappning.

    Kul det här var då...


    ٩๏̯͡๏)۶
  • Hallonet80

    Nä, tjejer nu e ni ute å seglar ! Det e ingen som ska ge upp här !! Vi ska få våra plus allihopa !! Ny tråd=nya plus glöm aldrig det !!

  • Posh Foxy Baby

    Ja ni får gärna plussa, det säger jag inget om. Vassegoda Följer såklart tråden tills ni alla har era snygga {#lang_emotions_plus} och såklart de här {#lang_emotions_gravid}
    Men jag är så sjukt deppig att jag har mer än lust att strunta i detta, koncentrera mig på min viktnedgång och om jag mot all förmodan skulle plussa ändå så får det väl räknas som en ren bonus då.
    Jag blir knäckt av det här.


    ٩๏̯͡๏)۶
Svar på tråden Vi som försökt länge efter mf, del 2