• Agamemnon

    Barn i mars 2008 - 10

    Evighetstråden! Om jag har fattat rätt så kommer denna tråd inte att stängas efter tre månader...
    Så här kan vi nu babbla i all evighet - om oss, våra påhitt men ffa naturligtvis om våra små och deras påhitt - språkutveckling, motorik, potträning, hyss och bus!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2011-10-18 22:02:36 följande:
    skulle också vilja vara med om vi får igång detta igen.. har ju varit borta en längre period.. kram på er
    Kul att höra nåt ifrån dej Hur är det?
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
  • sthlmfilur
    Movieprincess skrev 2011-10-19 00:06:25 följande:
    Kul att höra nåt ifrån dej Hur är det?
    jo det är bara bra med mig och även med mina små eller små och små.. emiliya är ju som era 3,5 år och imran är ju 2,5 år så tiden rullar på.. och här ligger man i fullfart med planeringarna för att flytta ner till skåne tillsammans med min nya kärlek.... hur är det själv då??
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • LitenBlomma
    sthlmfilur skrev 2011-10-19 10:08:21 följande:
    jo det är bara bra med mig och även med mina små eller små och små.. emiliya är ju som era 3,5 år och imran är ju 2,5 år så tiden rullar på.. och här ligger man i fullfart med planeringarna för att flytta ner till skåne tillsammans med min nya kärlek.... hur är det själv då??
    Men grattis!! Vad härligt Hjärta Hur går det med pappan å så, det blir långt att pendla?
    Ludwig-02 Meja-08 Ida-09 Ebba-11
  • sthlmfilur
    LitenBlomma skrev 2011-10-19 10:24:04 följande:
    Men grattis!! Vad härligt Hjärta Hur går det med pappan å så, det blir långt att pendla?
    pappan och jag har ganska bra kontakt idag, men han har barnen väldigt sällan men han kommer att ha barnen varannat lov och 4 dagar i måanden.. så kommer de se ut tills han flyttar ner till malmö och sedan kommer det bli varannan helg igen..
    hur är det med dig då??
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2011-10-19 10:08:21 följande:
    jo det är bara bra med mig och även med mina små eller små och små.. emiliya är ju som era 3,5 år och imran är ju 2,5 år så tiden rullar på.. och här ligger man i fullfart med planeringarna för att flytta ner till skåne tillsammans med min nya kärlek.... hur är det själv då??
    Åh va roligt, grattis!
    Här är det full fart, barnen växer och Tuva börjar dagis i januari, Själv har jag börjat plugga på distans så det är fullt upp
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
  • LitenBlomma
    sthlmfilur skrev 2011-10-19 19:39:23 följande:
    pappan och jag har ganska bra kontakt idag, men han har barnen väldigt sällan men han kommer att ha barnen varannat lov och 4 dagar i måanden.. så kommer de se ut tills han flyttar ner till malmö och sedan kommer det bli varannan helg igen..
    hur är det med dig då??
    Jaha, han ska oxå flytta ner. Ja då underlättar det ju

    Jo men det är bra! Meja och Ida går på dagis 2 dagar i veckan. Ebba är nu 7 månader. Jag har börjat fundera lite på jobb, sökt ett här där vi bor men inte hört något från dem än.
    Ludwig-02 Meja-08 Ida-09 Ebba-11
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10