• Magini

    Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?

    Ja ni ser rubriken, fler som försöker baka bäbis??


    Dammråttorna i hörnen är bara änglarnas tofflor..
  • Svar på tråden Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?
  • 4tuna
    Lilla fröö skrev 2010-05-09 12:53:25 följande:
    När har du BIM?
     jag har bim den 10 de.. men min mens har varit lite konstig sista tiden så det kan ha varit lite senare ägglossning.. än förväntat
  • Lilla fröö
    4tuna skrev 2010-05-09 14:41:51 följande:
     jag har bim den 10 de.. men min mens har varit lite konstig sista tiden så det kan ha varit lite senare ägglossning.. än förväntat
    Okej, jo det kan ju vara så.
  • Magini

    Grattis  Snuppis!!


    Dammråttorna i hörnen är bara änglarnas tofflor..
  • Bobbi

    Hej på er. Hoppar in här. BIM 10 maj. Känns som om mensen är på g, men vem vet. Har plussat innan bim tidigare graviditeter, så mycket som fem dagar innan, men denna gång har jag inte vågat mig på något tidigt test, och inte heller känt mig gravid på något sätt. Nu börjar jag bli nervös för morgondagen. 


  • Magini

    Hur går det för alla????

    Det är väl flera nu som har BIM idag? Bla jag.. Jag har inte fått någon mens, har inte testat heller iofs men jag tror inte jag är gravid, bara mensen som strular.. {#lang_emotions_yell}


    Dammråttorna i hörnen är bara änglarnas tofflor..
  • Sooff

    GRATTIS Snuppis07!!! :D

    Jag hade BIM i fredags enligt räknaren här på FL, så det ska man väl inte stirra sig blind på. Jag har inte världens mest regelbundna mens..

    Jag testade både i lördags och i söndags...
    Båda gångerna testade jag med både Bebislyckans stav och testlagrets sticka.

    Resultaten blev exakt lika båda dagarna...
    Bebislyckas stav = Negativt
    Testlagrets sticka = Svagt, svagt streck

    Jag ska inte testa förrens på torsdag igen, men så testar jag med CBs digitala.

    Bilder finns i mitt galleri på testet :)

  • Magini
    Sooff skrev 2010-05-10 10:56:31 följande:
    GRATTIS Snuppis07!!! :DJag hade BIM i fredags enligt räknaren här på FL, så det ska man väl inte stirra sig blind på. Jag har inte världens mest regelbundna mens..Jag testade både i lördags och i söndags...Båda gångerna testade jag med både Bebislyckans stav och testlagrets sticka.Resultaten blev exakt lika båda dagarna...Bebislyckas stav = NegativtTestlagrets sticka = Svagt, svagt streckJag ska inte testa förrens på torsdag igen, men så testar jag med CBs digitala.Bilder finns i mitt galleri på testet :)
    Jag vågar nog skriva GRATTIS här!!! Kollade på dina test. Tror inte sk "spökstreck" skulle kunna vara så starka!!!
    Dammråttorna i hörnen är bara änglarnas tofflor..
  • linnisen86

    Ingen mens i sikte och inte heller något plus på stickan, kan ana någon mycket svagt..men det är nog bara inbillning

Svar på tråden Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?