• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu

    Har haft en lite bättre natt inatt men känner mig lite sliten..
    Borde försöka hitta mina inneskor eftersom jag ska på danspass med syrran på friskis idag..

  • MysTic PrincesS

    Är nu officiellt barnledig tills på söndag blir att trava lite på marknad idag, ligga på alla 4 och fjanta med en 4fota bjäbbas sen och synd att ingen här bor vid jkpg, hade faktiskt varit kul att gå ut ikväll {#lang_emotions_sunny} kan göra underverk på humöret....

  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-21 12:10:41 följande:
    Är nu officiellt barnledig tills på söndag blir att trava lite på marknad idag, ligga på alla 4 och fjanta med en 4fota bjäbbas sen och synd att ingen här bor vid jkpg, hade faktiskt varit kul att gå ut ikväll  kan göra underverk på humöret....
    Jag blir barnledig om mindre än 2h.. Men funerar på att inte gå ut ikväll även om jag skulle kunna om jag vill.. Känner mig lite sliten o jag ska ju ändå på fest imorn så... Får se helt enkelt.. Har inte lovat nåt om ikväll så...
  • MysTic PrincesS
    Majuutschi skrev 2010-05-21 12:12:49 följande:
    Jag blir barnledig om mindre än 2h.. Men funerar på att inte gå ut ikväll även om jag skulle kunna om jag vill.. Känner mig lite sliten o jag ska ju ändå på fest imorn så... Får se helt enkelt.. Har inte lovat nåt om ikväll så...
    Har inte varit ute sen halloween så det börjar bli dags för det nu men folk e så tråkiga här... de vill hellre sitta hemma o glo (singlarna oxå) {#lang_emotions_undecided}
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-21 12:15:07 följande:
    Har inte varit ute sen halloween så det börjar bli dags för det nu men folk e så tråkiga här... de vill hellre sitta hemma o glo (singlarna oxå)
    Vilka knas-singlar! Själv har jag gifta kompisar som gärna hänger med ut..
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-05-21 11:52:03 följande:
    hemlig??? hmm *funderar*inboxen va tom va?
    mmm...tyvärr
  • sonen08

    åååååååååååå är irriterad påå mig själv... ställer mig o lagar makaroner o allt är frid o fröjd så ska ja ta fram smöret JA min IDIOT har glömt o handla smöret igår.... SUCK hehehhehe... VÅgar inte springa ner till livset för sonen ligger o sover... Jajaj får äta sen...

  • daddy XL

    här började det PRECIS att regna tyvärr såååå trtåkigt hommer hem och ska ladda inför kvällen så blir det regn  men får väl se vad man hittar på

  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-05-21 12:52:27 följande:
    åååååååååååå är irriterad påå mig själv... ställer mig o lagar makaroner o allt är frid o fröjd så ska ja ta fram smöret JA min IDIOT har glömt o handla smöret igår.... SUCK hehehhehe... VÅgar inte springa ner till livset för sonen ligger o sover... Jajaj får äta sen...
    I know the feeling.. Jag är sämst på att komma ihåg allt jag borde handla.. Brukar skriva listor men kan glömma ändå... {#lang_emotions_embarassed}

    Men nu ekar det i kylen för den är så tom (har ju inte kommit iväg o handlat alls senaste veckan eftersom sonen varit sjuk), så jag ska passa på att åka o kvällshandla när jag ändå är barnfri..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D