• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (brakskiten)
    Anonym (Djävulen) skrev 2011-04-05 11:32:33 följande:
    har ni testat att släppa en "smällare" då ni sitter på en såndär stor gym-boll? gjorde det en gång i misstag o fisen ekade i gym-bollen !
    Men HJÄÄÄÄLP!!!! *HAHAHAHAHA* *ligger på golvet och skrattar nu*

    Den har jag inte testat, men kan mycket väl tänka mig hur det låter.... *asgarv* Kan du inte lägga ut en film på youtube om det??
  • Anonym (Djävulen)
    Anonym (brakskiten) skrev 2011-04-05 11:38:18 följande:
    Men HJÄÄÄÄLP!!!! *HAHAHAHAHA* *ligger på golvet och skrattar nu*

    Den har jag inte testat, men kan mycket väl tänka mig hur det låter.... *asgarv* Kan du inte lägga ut en film på youtube om det??
    kanske vi ska starta en orkester.. alla sitter på varsin gym-boll o fiser i takt.
  • Anonym (Fjant)
    Anonym (Djävulen) skrev 2011-04-05 11:32:33 följande:
    har ni testat att släppa en "smällare" då ni sitter på en såndär stor gym-boll? gjorde det en gång i misstag o fisen ekade i gym-bollen !
    Hahahahahaha
    Eller braka i ett badkar mot emaljen  dånar ordentligt
    Så himla kul när man drar brakarn och det verkligen dånar och sen ser bubblorna i vattnet är på väg till ytan o man bara väääääntar på att få känna den usla stanken..... Guld i mun
  • Anonym (va jag? inte!)
    Anonym (hur?) skrev 2011-04-05 09:19:38 följande:
    Alltså, hur lyckas man med vissa saker? Tex hon som skrev att hon fått billigt körkort genom att suga av läraren. Frågar man bara liksom "blir det billigare om jag suger av dig?". Eller hur gör man, jag fattar inte. Inte för att jag skulle prova, men jag undrar verkligen...
    JAg skulle aldrig erkänna att jag oxå skulle vilja veta för att faktiskt använda mig av knepet! ;) Behöver ett körkort!!
  • Anonym

    Förlåt att jag är OT nu men jag bara måste fråga vad folk menar med "luktar på sina egna fisar"? Jag menar man kan ju inte precis ta tag i fisen och lukta på den :P Eller menar ni att "normala" människor alltid håller för näsan tills lukten försvunnit? Haha

    - Jag kommer aldrig erkänna att jag hellre skulle ligga hemma på soffan varje dag än att jobba och att jag varje dag funderar på hur jag ska kunna slippa jobba i framtiden och ändå bli rik.

    - Jag kommer aldrig erkänna att jag vägde nästan 100 kg strax innan jag födde min dotter. Alla vet att jag nästan dubblade min vikt under graviditeten men jag skulle aldrig erkänna hur mycket jag faktiskt var uppe i.

    - Jag kommer aldrig erkänna att jag är besviken för att mina föräldrar inte lägger sig i att jag och min syster är osams, jag vill att de ska ta mitt parti och få henne att skärpa till sig.

  • Anonym (Fjant)
    Anonym skrev 2011-04-05 11:40:27 följande:
    Förlåt att jag är OT nu men jag bara måste fråga vad folk menar med "luktar på sina egna fisar"? Jag menar man kan ju inte precis ta tag i fisen och lukta på den :P Eller menar ni att "normala" människor alltid håller för näsan tills lukten försvunnit? Haha

    - Jag kommer aldrig erkänna att jag hellre skulle ligga hemma på soffan varje dag än att jobba och att jag varje dag funderar på hur jag ska kunna slippa jobba i framtiden och ändå bli rik.

    - Jag kommer aldrig erkänna att jag vägde nästan 100 kg strax innan jag födde min dotter. Alla vet att jag nästan dubblade min vikt under graviditeten men jag skulle aldrig erkänna hur mycket jag faktiskt var uppe i.

    - Jag kommer aldrig erkänna att jag är besviken för att mina föräldrar inte lägger sig i att jag och min syster är osams, jag vill att de ska ta mitt parti och få henne att skärpa till sig.
    Känna lukten gör man ju om man inte springer där ifrån eller är i farten..
    Men jag skulle aldrig erkänna att jag har fångat fisen i handen när jag släppt den och kastat den i min sambos ansikte =)=)
  • Anonym

    Skulle aldrig erkänna att det händer att jag daskar till mitt barn över handen när h*n slåss.. Skäms något otroligt över det, men det är en reflex när det gör ont på mig..

  • Anonym
    Anonym (hmmm) skrev 2011-04-05 11:14:20 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att de flesta överviktiga får skylla sig själva att de är feta. Kommer aldrig förstå att de har mage att äta allt äckligt fett de trycker i sig.

    Inte heller kommer jag erkänna att jag ser ned på rökare för deras svaga karaktär.

    Och det sista att jag blir sjukt avundsjuk på alla med tjockt fint naturligt blont hår.
    Då vill jag bara säga att det finns dem som är tjocka pga av andra anledningar än fet mat och ohälsa. tex jag som har en sjukdom som gör att jag lägger på mig mer än vad jag egentligen skulle om jag varit frisk trots att jag äter bra och motionerar så det kan ni som tänker så kanske ha i bakhuvudet innan ni dömer alla "tjockisar"
  • Anonym

    Jag kommer aldrig att erkänna att det var jag som satte eld på huset när jag var 17 år och tjuvrökte (det blev bara lite svart på källardörren och hade slocknat av sig självt).

    Jag kommer aldrig erkänna att det var jag som backade på ett cementblock och inte som jag sa till maken att bilen blivit påkörd när jag hade den parkerad på stan.

  • Anonym (Fd Fatso)
    Anonym skrev 2011-04-05 11:47:47 följande:
    Då vill jag bara säga att det finns dem som är tjocka pga av andra anledningar än fet mat och ohälsa. tex jag som har en sjukdom som gör att jag lägger på mig mer än vad jag egentligen skulle om jag varit frisk trots att jag äter bra och motionerar så det kan ni som tänker så kanske ha i bakhuvudet innan ni dömer alla "tjockisar"
    Som vi säger 99%, du kanske tillhör en av de extremt få med tex struma som orsak eller annan medicinering som också orsakar viktuppgång. Men du måste hålla med om att de FLESTA har själva ätit sig till sin övervikt...
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!