• Anonym (Nyfiken)

    Analblekning?

    Är lite nyfiken på hur vanligt det är? Ser du ut som tjejerna man ser på porrfilm eller?

  • Svar på tråden Analblekning?
  • Anonym (lilla jag)

    Ja herregud, har man inget annat man kan oroa sig för så kan det ju vara bra att fundera på vilken färg man har på sitt anus! Shit...

  • barbapappa01

    Om man själv mår bättre av en sån åtgärd (hur det nu går till rent praktiskt) så är det väl bra. Kanske.
    Gör man det för andra skull så verkar det rätt onödigt dock - med tanke på att den tänkta publiken lär vara rätt begränsad i antal.

    Känns lite som att man skulle bleka mandlarna för att ens tandhygienist (som man träffar var 15:e månad)  eventuellt tycker det är snyggare så... Glad

  • Anonym (lilla jag)
    barbapappa01 skrev 2011-05-13 11:08:02 följande:

    Om man själv mår bättre av en sån åtgärd (hur det nu går till rent praktiskt) så är det väl bra. Kanske.
    Gör man det för andra skull så verkar det rätt onödigt dock - med tanke på att den tänkta publiken lär vara rätt begränsad i antal.

    Känns lite som att man skulle bleka mandlarna för att ens tandhygienist (som man träffar var 15:e månad)  eventuellt tycker det är snyggare så... Glad


    Men vem mår bättre av en sådan åtgärd. Egentligen? Säkert finns det de som tror att "bara jag är lite ljusare i anus..." men i verkligheten sitter såna problem på helt andra ställen än i rumpan!
  • barbapappa01
    Anonym (lilla jag) skrev 2011-05-13 11:21:28 följande:
    Men vem mår bättre av en sådan åtgärd. Egentligen? Säkert finns det de som tror att "bara jag är lite ljusare i anus..." men i verkligheten sitter såna problem på helt andra ställen än i rumpan!
    Ja, jag tänker inte argumentera för analblekning... :)
    Samtidigt är det inte min sak att tala om för någon annan vad han/hon mår bra av och hur man ska välja att lösa sina eventuella problem - hur udda de nu må vara...
  • Anonym (Nyfiken)

    Har inte tänkt på det själv men hörde häromdagen en väninna prata om att det diskuterats på en tjejmiddag. Blev därför nyfiken på hur vanligt det egentligen är.

  • Anonym (Sötis)
    Anonym skrev 2011-05-13 08:28:28 följande:
    Kan ju bara tala för mig sjäv, men gillar verkligen när själva anus är mörkare än resten av huden.
    Vet inte varför, men det tänder mig på nåt sätt :)
    Anser därför att blekning känns som rena slöseriet, men folk är ju olika.....
    Skulle aldig få för mig att blecka mitt trevliga anus så jag kan bara hålla med dig och hoppas att min pojkvän gillar det jag har att erbjuda han :)
  • Anonym (Sötis)
    Anonym (Sötis) skrev 2011-05-13 18:45:42 följande:
    Skulle aldig få för mig att blecka mitt trevliga anus så jag kan bara hålla med dig och hoppas att min pojkvän gillar det jag har att erbjuda han :)
    Bleka inte blecka så klart ..
  • Anonym

    Jag bryr mig inte så mycket om i fall skitan är mörkare än den andra huden. Det är ju trots allt ganska normalt.

    Däremot har jag fått mörkare hud vid ljumskarna och på blydläpparna efter mina två graviditeter. Jag gillar att vara renrakad och se fräsch ut, så detta stör jag mig däremot på. Tycker det ser smutsigt ut. Kan man lägga en analblekning på de yttre läpparna för att de ska få sin vanliga hudfärg igen skulle jag kunna tänka mig det.

  • Anonym

    Vadå finns det verkligen nån som gör detta? :O
    Hur du? med klorin eller nåt?

  • Anonym

    Hur då? skulle det stå... ursäkta stavningen..

Svar på tråden Analblekning?